تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 20:29
6 بازدید
کد خبر : 342174

موج تحولات شرکت ملی پست با ورود موج اقتصاد دیجیتال کشور

موج تحولات شرکت ملی پست با ورود موج اقتصاد دیجیتال کشور

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، «محمد احمدی» عصر سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ در مراسم روز جهانی پست تصریح کرد: گام‌های مهمی باید برای آنچه که به عنوان برنامه و هدف مشخص کرده‌ایم برداریم. شرکت ملی پست بین سازمانی‌ترین سازمان کشور است و کارکرد آن با زندگی روزانه مردم عجین است، به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، «محمد احمدی» عصر سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ در مراسم روز جهانی پست تصریح کرد: گام‌های مهمی باید برای آنچه که به عنوان برنامه و هدف مشخص کرده‌ایم برداریم. شرکت ملی پست بین سازمانی‌ترین سازمان کشور است و کارکرد آن با زندگی روزانه مردم عجین است، به همین دلیل توسعه خدمات باید مبتنی بر نیاز مردم شکل بگیرد.

وی گفت: شبکه‌های پستی در دنیا به شکلی طراحی شده‌اند که خدمات آنها یک گام جلوتر از اتفاقاتی است که در بستر جامعه رخ می‌دهد. مانند خرید و فروش غیرحضوری خیلی قبل از همه گیر شدن اینترنت در بستر شبکه ملی پست ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست تاکید کرد: ارزش افزایی شرکت پست را در چند بخش دنبال خواهیم کرد و این مسئله راهبرد کلان ما خواهد بود. شرکت ملی پست باید به موتور محرک اقتصاد دیجیتال تبدیل شود، البته اکنون نیز این وظیفه را دارد اما باید ارتقا پیدا کند.

احمدی ادامه داد: هدف و نگاه ما این است که بتوانیم در شرکت ملی پست پایداری مالی ایجاد کنیم. این اولین محوری است که وزیر ارتباطات آن را از مجموعه مدیران شرکت ملی پست درخواست کرده‌اند.

معاون وزیر ارتباطات افزود: صنعت پست هنوز قواره لازم را در کشور پیدا نکرده است اما به نظر می‌رسد که لازم است برای شکل گرفتن این ساختار، یک چارچوب مشخص و تعریف شده پیدا کند. مفهوم تحقق نسل سوم خدمات پستی به عنوان یک راهبرد کلان از اهداف جدی ما است. توسعه فناوری و توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های مکانی از دیگر برنامه‌هایی است که آن را در شرکت ملی پست دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت ملی پست در کنار این اهداف باید چالش‌های خود را نیز رفع کند. تامین و به‌سازی زیرساخت‌های حمل و نقل شرکت ملی پست از مهم‌ترین چالش‌های شرکت ملی پست است. چالش دیگر ما این است که برای مشتری طعم و تجربه متفاوتی از خدمت را فراهم کنیم. خدمات شرکت ملی پست آنچنان که باید و شاید به جامعه شناسانده نشده است و باید کار تبیینی در این خصوص انجام دهیم.

احمدی گفت: شکل‌گیری تعامل سازنده بین شرکت ملی پست و فعالیان بخش خصوصی از نظر من اهمیت بسیاری دارد. اشتراک‌گذاری منابع باعث می‌شود هزینه‌های سربار به کشور تحمیل نکنیم. البته این روند آغاز شده و باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش ایرنا، نهم اکتبر برابر با چهارشنبه ۱۸ آبان ماه روز جهانی پست نامگذاری شده است.مدیرعامل شرکت ملی پست:

شرکت ملی پست باید به موتور محرک اقتصاد دیجیتال کشور تبدیل شود

شرکت ملی پست باید به موتور محرک اقتصاد دیجیتال کشور تبدیل شود

تهران – ایرنا – مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: شرکت ملی پست باید به موتور محرک اقتصاد دیجیتال تبدیل شود البته اکنون نیز این وظیفه را دارد اما باید ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمد احمدی» عصر سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ در مراسم روز جهانی پست تصریح کرد: گام‌های مهمی باید برای آنچه که به عنوان برنامه و هدف مشخص کرده‌ایم برداریم. شرکت ملی پست بین سازمانی‌ترین سازمان کشور است و کارکرد آن با زندگی روزانه مردم عجین است، به همین دلیل توسعه خدمات باید مبتنی بر نیاز مردم شکل بگیرد.

وی گفت: شبکه‌های پستی در دنیا به شکلی طراحی شده‌اند که خدمات آنها یک گام جلوتر از اتفاقاتی است که در بستر جامعه رخ می‌دهد. مانند خرید و فروش غیرحضوری خیلی قبل از همه گیر شدن اینترنت در بستر شبکه ملی پست ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست تاکید کرد: ارزش افزایی شرکت پست را در چند بخش دنبال خواهیم کرد و این مسئله راهبرد کلان ما خواهد بود. شرکت ملی پست باید به موتور محرک اقتصاد دیجیتال تبدیل شود، البته اکنون نیز این وظیفه را دارد اما باید ارتقا پیدا کند.

احمدی ادامه داد: هدف و نگاه ما این است که بتوانیم در شرکت ملی پست پایداری مالی ایجاد کنیم. این اولین محوری است که وزیر ارتباطات آن را از مجموعه مدیران شرکت ملی پست درخواست کرده‌اند.

معاون وزیر ارتباطات افزود: صنعت پست هنوز قواره لازم را در کشور پیدا نکرده است اما به نظر می‌رسد که لازم است برای شکل گرفتن این ساختار، یک چارچوب مشخص و تعریف شده پیدا کند. مفهوم تحقق نسل سوم خدمات پستی به عنوان یک راهبرد کلان از اهداف جدی ما است. توسعه فناوری و توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های مکانی از دیگر برنامه‌هایی است که آن را در شرکت ملی پست دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت ملی پست در کنار این اهداف باید چالش‌های خود را نیز رفع کند. تامین و به‌سازی زیرساخت‌های حمل و نقل شرکت ملی پست از مهم‌ترین چالش‌های شرکت ملی پست است. چالش دیگر ما این است که برای مشتری طعم و تجربه متفاوتی از خدمت را فراهم کنیم. خدمات شرکت ملی پست آنچنان که باید و شاید به جامعه شناسانده نشده است و باید کار تبیینی در این خصوص انجام دهیم.

احمدی گفت: شکل‌گیری تعامل سازنده بین شرکت ملی پست و فعالیان بخش خصوصی از نظر من اهمیت بسیاری دارد. اشتراک‌گذاری منابع باعث می‌شود هزینه‌های سربار به کشور تحمیل نکنیم. البته این روند آغاز شده و باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

  نهم اکتبر برابر با چهارشنبه ۱۸ آبان ماه روز جهانی پست نامگذاری شده است.

 

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn