تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 21:09
51 بازدید
کد خبر : 342209

ادعای عجیب مدیر رسانه‌ای ازبکستان در مورد اوستون اورونوف

ادعای عجیب مدیر رسانه‌ای ازبکستان در مورد اوستون اورونوف

به گزارش آفتاب نو، اظهار نظر تازه مدیر رسانه ای تیم ملی ازبکستان ابهام بزرگی را برای اهالی فوتبال ایجاد کرده است. او در شرایطی مدعی شده احتمال بازی کردن اورونوف وجود دارد که او به دلیل مصدومیت برای پرسپولیس مقابل چادرملو بازی نکرد و در این صورت این سوال بزرگ ایجاد می شود که

به گزارش آفتاب نو، اظهار نظر تازه مدیر رسانه ای تیم ملی ازبکستان ابهام بزرگی را برای اهالی فوتبال ایجاد کرده است. او در شرایطی مدعی شده احتمال بازی کردن اورونوف وجود دارد که او به دلیل مصدومیت برای پرسپولیس مقابل چادرملو بازی نکرد و در این صورت این سوال بزرگ ایجاد می شود که آیا این بازیکن برای مراقبت از خود در ترکیب پرسپولیس حاضر نشده یا…؟

داستان از این قرار است که اوستون اورونوف درحالی که نامش در ترکیب اصلی پرسپولیس برای دیدار با چادرملو دیده می شد، در گرم کردن پیش از بازی از ناحیه کشاله پای راست آسیب دید تا جای خود را به فرشاد احمدزاده بدهد و باز هم در ترکیب پرسپولیس غایب باشد.

مصدومیت اورونوف از ناحیه ای است که در صورت فشار بیشتر ممکن است تشدید شود. به معنای دیگر از آن جایی که کشاله پای اوستون دچار کشیدگی شده اگر فشار بیش از حد به پای مصدوم او وارد شود، احتمال پارگی عضلات کشاله وجود دارد و همین مصدومیت می تواند باعث دوری او از میادین برای چند ماه باشد. به همین دلیل دلیل حتی حضور او در بازی با السد نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در این میان اما اظهارنظر مدیر رسانه ای تیم ازبکستان ابهامات تازه ای را ایجاد کرده است. اوستون ارونوف اگرچه در اولین جلسه تمرین تیم ملی ازبکستان غایب بود اما مقام مقام مسئول تیم ملی ازبکستان احتمال حضور او را در ترکیب تیم رد نکرد.

داورون فیضی‌اف مدیررسانه‌ای ازبکستان در گفتگویی پیرامون آخرین شرایط اوستون اورونوف چنین گفت:

 ما نمی‌توانیم در حال حاضر در مورد حضور قطعی ارونوف برابر ایران چیزی بگوییم. مشخص نیست که او در این دو دیدار شرکت خواهد کرد یا خیر اما احتمال حضور او در زمین وجود دارد.

همین اظهارنظر و این که مدیر رسانه ای تیم ملی ازبکستان حضور اورونوف را در بازی محتمل دانست علامت سوال بزرگی را ایجاد کرده است. چرا که اگر اورونوف با شرایط فعلی برای ازبک ها بازی کند بی شک میزان مصدومیت او چند برابر شده و ممکن است بازی های پرسپولیس را برای مدت زمان طولانی از دست بدهد. از سوی دیگر این سوال ایجاد می شود مگر طی چند روز اخیر چه اتفاقی رخ داده که به این سرعت مصدومیت این بازیکن از ناحیه کشاله بهبود پیدا کرده است.

از این رو باید منتظر بود و دید درنهایت اورونوف برای تیم ملی ازبکستان بازی خواهد کرد یا نه که اگر چنین شود و او برای تیم ملی کشورش بازی کند، بی تردید ابهامات را در مورد نوع و شرایط آسیب دیدگی اش به اوج خواهد رساند؛ به ویژه این که او از دادن آزمایش MRI در ایران خودداری کرده و بدون دادن تست های مرتبط با مصدومیتش راهی کشورش شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn