تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 22:09
71 بازدید
کد خبر : 342262

سرمربی پیشین رئال سوسیداد گزینه هدایت استقلال تهران

سرمربی پیشین رئال سوسیداد گزینه هدایت استقلال تهران

مدیران استقلال تهران در حال مذاکره با سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال سوسیداد اسپانیا و تولوز فرانسه برای برعهده گرفتن هدایت آبی پوشان پایتخت هستند. به گزارش سایت خبری پرسون، مدیران تیم فوتبال استقلال تهران پس از قطع همکاری با جواد نکونام و حضور «سهراب بختیاری زاده» به عنوان سرمربی موقت، به دنبال مذاکره با

مدیران استقلال تهران در حال مذاکره با سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال سوسیداد اسپانیا و تولوز فرانسه برای برعهده گرفتن هدایت آبی پوشان پایتخت هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیران تیم فوتبال استقلال تهران پس از قطع همکاری با جواد نکونام و حضور «سهراب بختیاری زاده» به عنوان سرمربی موقت، به دنبال مذاکره با سرمربیان خارجی برای نشستن روی نیمکت آبی‌های پایتخت هستند.

پس از اینکه در روزهای اخیر از مربیانی مانند «ژوزه پسیرو»، «خاوی گارسیا» و «استراماچونی» به عنوان گزینه‌های مدنظر استقلال نام برده شد اکنون مدیران این باشگاه در حال مذاکره با «فیلیپ مونتانیه»، سرمربی فرانسوی هستند و به نظر می‌رسد به توافقات اولیه رسیده اند.

این سرمربی ۵۹ ساله سابقه هدایت تیم‌هایی استاندارد لیژ بلژیک، لانس فرانسه، ناتینگهام فارست انگلیس، رنس و رئال سوسیداد را در کارنامه دارد و آخرین تیمی که در آن حضور داشته تولوز فرانسه بوده که از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ هدایتش را برعهده داشته است.


منبع: خبرگزاری مهر

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn