تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 22:37
16 بازدید
کد خبر : 342286

حزب‌الله لبنان: نظامیان صهیونیست را به عقب راندیم – آفتاب نو | اخبار ورزشی

حزب‌الله لبنان: نظامیان صهیونیست را به عقب راندیم – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

به گزارش آفتاب نو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، به محض پیشروی گروهی از نیروهای دشمن صهیونیست به

به گزارش آفتاب نو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، به محض پیشروی گروهی از نیروهای دشمن صهیونیست به سوی منطقه مرزی اللبونه تحت حمایت چندین بولدوزر و جنگ‌افزار، در ساعت ۲:۰۰ سپیده‌دم روز سه‌شنبه هشتم اکتبر ۲۰۲۴ رزمندگان مقاومت اسلامی با گلوله‌های توپخانه و تسلیحات موشکی آن‌ها را هدف قرار دادند و ضمن واردآوردن آسیب حتمی به این نیروها، آن‌ها را به عقب‌نشینی واداشتند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ بعد از ظهر روز سه‌شنبه هشتم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در شهرک المطله را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین از به هواخاستن دود از موضع صهیونیستی «رأس الناقوره» پس از حمله مستقیم رزمندگان مقاومت به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در این موضع خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز به برخورد چندین موشک به منطقه «رأس الناقوره» اذعان کردند.

این رسانه‌ها همچنین از به صدادرآمدن آژیر هشدار در مناطق اشغالی «المطله»، «کریات شمونه»، «یفتاح» و «رأس الناقوره» خبر دادند.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn