تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 23:28
12 بازدید
کد خبر : 342326

داریوش اقبالی؛ چهره اول رسانه‌ها در ساعات اخیر

داریوش اقبالی؛ چهره اول رسانه‌ها در ساعات اخیر

 شب گذشته داریوش اقبالی در میانه‌ی کنسرتش در شهر وین اتریش حرف‌هایی زده با این مضمون که اگر اتفاقی علیه ایران بیفتد و جنگی شود، ارمغانش آزادی نخواهد بود. این حرف‌های به اصطلاح ضدجنگ با واکنش‌های بسیار مثبت در شبکه‌های اجتماعی همراه شده، داریوش البته همواره و همیشه مواضع سیاسی داشته است و حتی او

 شب گذشته داریوش اقبالی در میانه‌ی کنسرتش در شهر وین اتریش حرف‌هایی زده با این مضمون که اگر اتفاقی علیه ایران بیفتد و جنگی شود، ارمغانش آزادی نخواهد بود. این حرف‌های به اصطلاح ضدجنگ با واکنش‌های بسیار مثبت در شبکه‌های اجتماعی همراه شده، داریوش البته همواره و همیشه مواضع سیاسی داشته است و حتی او را از حیث کثرت مخالفت با سیستم‌ها(قبل و بعد انقلاب) آقای همیشه ناراضی هم می‌شود خطاب قرار داد. 

او حالا با موضع دیشبش موجب عصبانیت هواداران رضا پهلوی شده، چون آن‌ها ترانه‌های مخالف‌خوان داریوش در زمان پهلوی را از مسببین تشدید نارضایتی‌ها در آن دوره می‌دانند. از طرفی اصلاح‌طلب‌ها و هواداران دیگر بخش‌های اپوزیسیون این موضع داریوش را دوست داشته‌اند. نکته اینجاست که او در میان اخبار رسمی در ایران معمولا سانسور می‌شود و جایگاهی ندارد، اما از دیشب تا حالا خبر حرف‌های او به صراحت و به کرات در رسانه‌های رسمی بازنشر شده است. 

داریوش اقبالی؛ چهره اول رسانه‌ها در ساعات اخیر

در واقع جنس حرف‌هایش باعث شده که موقتا و عجالتا از حالت ممنوعه دربیاید، به هر حال داریوش اقبالی را برخی فقط در حد یک خواننده دوست دارند و مواضع سیاسی‌اش را پریشان می‌دانند و برخی هم او را تماما یک اسطوره قلمداد می‌کنند.

هر چه که هست او در ساعات گذشته در صدر اخبار رسانه‌های فارسی‌زبان است و بحث و جدل درباره موضع او به شدت بالا گرفته است.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn