تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 23:29
16 بازدید
کد خبر : 342329

در نقد بیانیه بدموقع استقلال علیه حسینی؛ الان وقت روحیه دادن بود یا تخریب؟

در نقد بیانیه بدموقع استقلال علیه حسینی؛ الان وقت روحیه دادن بود یا تخریب؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، از زمانی که فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال شده و احمد شهریاری به عنوان رییس هیات مدیره در این باشگاه فعالیتش را شروع کرده کم اتفاق های عجیب در این باشگاه رخ نداده است؛ از خرید دو بازیکن بوسنیای گرفته تا حواشی عجیبی که در این مدت کوتاه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، از زمانی که فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال شده و احمد شهریاری به عنوان رییس هیات مدیره در این باشگاه فعالیتش را شروع کرده کم اتفاق های عجیب در این باشگاه رخ نداده است؛ از خرید دو بازیکن بوسنیای گرفته تا حواشی عجیبی که در این مدت کوتاه در این باشگاه رخ داده است همه اتفاق هایی است که باعث خشم هواداران شده است.

آخرین نمونه این موارد به بیانیه شب گذشته استقلال علیه سیدحسین حسینی است؛ در اینکه باشگاه حق دارد نسبت به بازیکنی که علیه باشگاه مصاحبه کرده واکنش نشان بدهد شکی نیست اما سوال اصلی این است که چرا این بیانیه دقیقا باید روز اول اردوی تیم ملی منتشر شود؟ آن هم در شرایطی که حسینی امیدوار است بتواند از افت بیرانوند استفاده کند و خودش را به ترکیب اصلی برساند.

این در شرایطی است که مصاحبه حسینی روز شنبه انجام شد و باشگاه ۴۸ ساعت فرصت داشت جواب او را بدهد اما چرا این بیانیه باید درست زمانی منتشر شود که کاپیتان استقلال خودش را به اردوی تیم ملی معرفی کرده است؟

طبیعتا یک بازیکن از باشگاه باید انتظار حمایت داشته باشد اما در استقلال سطح توقع پایین تر آمده است و احتمالا آنها از مدیرانشان می خواهند اگرحمایت نمی کنند، حداقل تخریب هم نکنند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn