تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 0:02
8 بازدید
کد خبر : 342353

سرمربی سابق طارمی، گزینه سرمربیگری العین | اخبار ورزشی

سرمربی سابق طارمی، گزینه سرمربیگری العین | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هرنان کرسپو، سرمربی آرژانتینی تیم العین، به دلیل نتایج ضعیف اخیر این تیم با فشار زیادی از سوی هواداران برای جدایی مواجه شده و احتمالا جایگاه خود را از دست خواهد داد. در همین خصوص، روزنامه البیان اعلام کرده‌ که باشگاه العین با چند مربی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هرنان کرسپو، سرمربی آرژانتینی تیم العین، به دلیل نتایج ضعیف اخیر این تیم با فشار زیادی از سوی هواداران برای جدایی مواجه شده و احتمالا جایگاه خود را از دست خواهد داد.

در همین خصوص، روزنامه البیان اعلام کرده‌ که باشگاه العین با چند مربی جدید برای هدایت تیم در حال مذاکره است. از جمله این نام‌ها سرجیو کونسیسائو، مربی پرتغالی و هروه رنار، سرمربی فرانسوی، مطرح شده‌اند، اما هنوز تایید رسمی از سوی مسئولان باشگاه منتشر نشده است.

سرجیو کونسیسائو پیش از این هدایت تیم پورتو را برعهده داشت و سال‌ها هم سرمربی مهدی طارمی بود. او بعد از ترک پورتو تیم دیگری را انتخاب نکرده است.

تیم العین در آخرین بازی خود در لیگ ادنوک، در دیدار حساس مقابل الوحده شکست سختی را متحمل شد و پیش از آن نیز در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و مقابل تیم‌های الغرافه و السد قطر به ترتیب شکست و تساوی را تجربه کرد.

کرسپو در نوامبر سال گذشته برای جانشینی آلفرد شرودر، مربی هلندی، با العین قرارداد امضا کرد و موفق شد این تیم را به عنوان قهرمانی آسیا برساند؛ با این حال آنها این فصل شروع ضعیفی داشته‌اند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn