تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 0:32
52 بازدید
کد خبر : 342377

اضافه شدن به جمع مالکان پس از افشاگری علیه استقلال

اضافه شدن به جمع مالکان پس از افشاگری علیه استقلال

رییس سابق سازمان خصوصی سازی با انتصاب در هلدینگ خلیج فارس، بار دیگر به امورات باشگاه استقلال نزدیک شد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  حسین قربان زاده برای هواداران استقلال نامی آشناست، مدیرعامل سابق سازمان خصوصی سازی که به چالش کشیدن سواد مالی علی فتح اله زاده از سوی او





رییس سابق سازمان خصوصی سازی با انتصاب در هلدینگ خلیج فارس، بار دیگر به امورات باشگاه استقلال نزدیک شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  حسین قربان زاده برای هواداران استقلال نامی آشناست، مدیرعامل سابق سازمان خصوصی سازی که به چالش کشیدن سواد مالی علی فتح اله زاده از سوی او آنهم در آنتن زنده تا مدت‌ها سوژه فضای مجازی بود. هرچند قربان زاده در تلاش بود با خصوصی سازی به اوضاع استقلال و پرسپولیس سر و سامان ببخشد اما برخی تصمیمات و اظهارنظرهای وی مورد انتقاد اهالی فوتبال قرار داشت تا اینکه هم او از این سازمان کنار رفت و هم سرخابی‌ها با واگذاری، علنا راهشان را از این نهاد جدا کردند. با این حال دست تقدیر بار دیگر این مدیر دولتی را در مسیر باشگاه استقلال قرار داده و این موضوع از جهاتی قابل تامل است.

قربان زاده درحالی بدون سر و صدای رسانه‌ای به عنوان نماینده صندوق سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی معرفی شده که مجموعه فوق، زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس است و در جریان هستید هلدینگ مالک اصلی باشگاه استقلال محسوب می‌شود. درواقع هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس پنج صندوق دارد که صنایع ملی پتروشیمی، پتروشیمی تامین، توسعه نفت و گاز صبا کارون و صندوق‌های بازنشستگی و رفاه کارکنان هم دیگر زیرشاخه‌های آن محسوب می‌شوند. نکته جالب اینکه تنها تغییر به وجود آمده در چینش نمایندگان این صندوق‌ها، در همان خراسان جنوبی رخ داده که عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل کل هلدینگ – که نماینده این صندوق و پتروشیمی تامین هم بود –  جایگاهش در خراسان جنوبی را به قربان زاده تفویض کرده و مابقی با همان ترکیب قبلی به کارشان ادامه می‌دهند.

اما از این نکته جالب‌تر، تاریخ جا به جایی ها است. با مراجعه به وبسایت کدال متوجه می‌شویم بر اساس مصوبه هیات مدیره هلدینگ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ قربان زاده به عنوان نماینده غیر موظف سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی منصوب شده اما به شکل عجیبی این خبر مسکوت مانده تا اینکه سه ماه و یک هفته بعد رسانه‌ای شده است. این سوال که دلیل اعلام نشدن حکم قربان زاده چه بوده و اصلا او هم در تصمیم گیری در امور استقلال دخیل است یا خیر، احتمالا ذهن میلیون‌ها هوادار را درگیر خواهد کرد. به خصوص اینکه شنیده می‌شود احتمالا عبدالعلی علی عسگری مدیرعاملی هلدینگ را ترک می‌کند تا راهی آستان قدس رضوی شود و این موضوع قطعا در آینده باشگاه استقلال هم تاثیرگذار خواهد بود.








منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn