تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 0:54
12 بازدید
کد خبر : 342395

میگ ۴۱ از راه می‌رسد | جنگنده‌ای با ویژگی‌های خارق‌العاده + عکس

میگ ۴۱ از راه می‌رسد | جنگنده‌ای با ویژگی‌های خارق‌العاده + عکس

به گزارش آفتاب نو، با این حال به‌نظر می‌رسد، این هواپیما خیلی زود به مرحله پرواز نرسد. گفته می‌شود که این جنگنده به ارتفاعاتی نزدیک به فضا و سرعت‌هایی فراتر از ۴ماخ می‌رسد و با فناوری‌های آینده‌نگرانه‌ای همچون لیزرهای ضد موشک و سلاح‌های پالس الکترومغناطیسی هدایت‌شده (EMP) طراحی شده است. با وجود ادعاهای جسورانه، تردیدهایی

به گزارش آفتاب نو، با این حال به‌نظر می‌رسد، این هواپیما خیلی زود به مرحله پرواز نرسد. گفته می‌شود که این جنگنده به ارتفاعاتی نزدیک به فضا و سرعت‌هایی فراتر از ۴ماخ می‌رسد و با فناوری‌های آینده‌نگرانه‌ای همچون لیزرهای ضد موشک و سلاح‌های پالس الکترومغناطیسی هدایت‌شده (EMP) طراحی شده است.

با وجود ادعاهای جسورانه، تردیدهایی درباره توانایی روسیه در دستیابی به این اهداف بلندپروازانه تا دهه ۲۰۳۰ وجود دارد، به ویژه با توجه به اینکه بسیاری از این تکنولوژی‌ها هنوز در مرحله آزمایشی هستند و شرکت میگ در تأمین تقاضاهای موجود برای میگ-۳۵ هم با مشکلاتی روبرو بوده است.

میگ-۴۱ از راه می‌رسد | جنگنده‌ای با ویژگی‌های خارق‌العاده + عکس

روسیه قصد دارد با توسعه جنگنده جدید میگ-۴۱، مرزهای مهندسی هوافضا را به چالش بکشد. این هواپیما قرار است جایگزینی برای میگ-۳۱ باشد.

میگ-۴۱ از راه می‌رسد | جنگنده‌ای با ویژگی‌های خارق‌العاده + عکس
میگ-۳۱

به گفته منابع روسی، میگ-۴۱ در ارتفاعاتی که هیچ هواپیمای جنگی دیگری قادر به پرواز در آن نیست، پرواز خواهد کرد. این جنگنده نه تنها در بالاترین نقاط جو، بلکه در صورت نیاز به مدار پایین زمین نیز خواهد رسید.

ببینید:

همچنین منابع هوافضای روسیه ادعا می‌کنند که میگ-۴۱ نه تنها به قدری برتر از هر چیز دیگری خواهد بود که توسط سایر کشورها به‌کار گرفته شده، بلکه ویژگی‌هایی را معرفی خواهد کرد که هنوز در دنیای هوانوردی دیده نشده است.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn