تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 6:43
10 بازدید
کد خبر : 342581

مادورو توطئه‌های آمریکا را خنثی و انقلاب را تقویت کرد

مادورو توطئه‌های آمریکا را خنثی و انقلاب را تقویت کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: خوزه رافائل سیلوا آپونته، سفیر ونزوئلا در ایران در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری برنا، درباره مداخلات بین‌المللی در این کشور گفت: این مداخلات از زمان به قدرت رسیدن هوگو چاوز در سال ۹۹ آغاز شد و از آن زمان ما همیشه با تهدیدهای ایالات متحده مواجه بودیم.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

خوزه رافائل سیلوا آپونته، سفیر ونزوئلا در ایران در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری برنا، درباره مداخلات بین‌المللی در این کشور گفت: این مداخلات از زمان به قدرت رسیدن هوگو چاوز در سال ۹۹ آغاز شد و از آن زمان ما همیشه با تهدیدهای ایالات متحده مواجه بودیم. در سال ۲۰۰۲، یک کودتای نافرجام توسط یانکی‌ها (ایالات متحده) علیه دولت ما صورت گرفت و پس از آن تنش‌ها و تهدیدها افزایش یافت. آمریکا از طریق افراد مختلف و اقدامات گوناگون سعی در تضعیف انقلاب ما داشت.

وی در ادامه افزود: پس از درگذشت آقای چاوز، ایالات متحده امیدوار بود که انقلاب به پایان برسد، اما چه بد برای آنها که با آمدن نیکلاس مادورو، انقلاب نه تنها ضعیف نشد، بلکه تقویت هم شد. مادورو توانست اوضاع را در دست بگیرد و همه توطئه‌ها و اقدامات خصمانه دشمنان را خنثی کند، به طوری که همه از این اقدامات آگاه هستند و رسانه‌ای شدند.

سفیر ونزوئلا همچنین به تلاش‌های جدید آمریکا در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت: آنها سعی کردند از طریق حمایت‌های مالی و استخدام مزدوران به انقلاب ما نفوذ کنند و موجی از قتل، غارت و ترور را به راه بیندازند.

در پایان، سیلوا آپونته با تقدیر از دولت‌های دوست و متحد ونزوئلا گفت: دولت‌های همدل و حامی ما همواره حقیقت ونزوئلا را منعکس می‌کنند. من از این دولت‌ها و همچنین از مردم وفادار ونزوئلا که پشت مادورو و انقلاب بولیواری ایستاده‌اند، سپاسگزارم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn