تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 8:11
25 بازدید
کد خبر : 342638

فقط یک تیم می‌تواند پرسپولیس را متوقف کند/ پرسپولیس قهرمان نیم فصل می‌شود/ بازی در زمین ثالث به نفع پرسپولیس است

فقط یک تیم می‌تواند پرسپولیس را متوقف کند/ پرسپولیس قهرمان نیم فصل می‌شود/ بازی در زمین ثالث به نفع پرسپولیس است

به گزارش آفتاب نو، جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با آفتاب نو، درباره پیروزی اخیر این تیم مقابل چادرملو که با نتیجه خفیف یک بر صفر به دست آمد اظهار داشت: تیمی که هفته به هفته در زمین‌های مختلف فوتبال بازی می‌کند قطعاً نمی‌تواند به آرامش و ثبات تاکتیکی دست پیدا کند

به گزارش آفتاب نو، جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با آفتاب نو، درباره پیروزی اخیر این تیم مقابل چادرملو که با نتیجه خفیف یک بر صفر به دست آمد اظهار داشت: تیمی که هفته به هفته در زمین‌های مختلف فوتبال بازی می‌کند قطعاً نمی‌تواند به آرامش و ثبات تاکتیکی دست پیدا کند اما با این وجود چنین تیمی در این شرایط وقتی می‌تواند یک تیم بسته با سیستم تدافعی را متوقف کند و سه امتیاز را بگیرد واقعاً شاهکار کرده است.

وی افزود: این را هم فراموش نکنیم که پرسپولیس در این مدت بازیکنان خوبی را در جمع نفراتش نداشته و مصدومیت‌های پی در پی باعث شده که مثلاً یک فوتبالیست تاثیرگذار مثل اورونوف از جمع نفرات پرسپولیس دور باشد به همین خاطر نباید این شرایط را از نظر دور نگه داریم که پرسپولیس با وضعیت بدی در حال پشت سر گذاشتن مسابقات است.

فقط یک تیم می‌تواند پرسپولیس را متوقف کند/ پرسپولیس قهرمان نیم فصل می‌شود/ بازی در زمین ثالث به نفع پرسپولیس است

شاه محمدی خاطرنشان کرد: من تقریباً بازی اکثر تیم‌های صدر جدولی را در این مدت زیر نظر گرفتم و می‌بینم که تنها تیمی که می‌تواند جلوی پرسپولیس بایستد و مانع از قهرمانی اش بشود خود پرسپولیس است در غیر این صورت هیچ تیمی نمی‌تواند پرسپولیس را متوقف کند.

وی ادامه داد: با توجه به بازی‌های باقیمانده پرسپولیس تا پایان نیم فصل من مطمئن هستم که راحت در نیم فصل قهرمان می‌شویم و با وجود یک بازی کمتر و فاصله کمی که تا صدر جدول داریم سپاهان و بقیه رقبا را پشت سر خواهیم گذاشت.

شاه محمدی با اشاره به دیدارهای پیش روی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا نیز گفت: اینکه قرار شده پرسپولیس بازی‌هایش را در خارج از خانه برگزار کند و در رقابت‌های آسیایی فعلاً در زمین آنها به میدان برود به نوعی یک توفیق اجباری است چون ما بازیکنان تکنیکی داریم که فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند و می‌توانند خیلی راحت در زمین‌های مخملی تیم‌های مقابل که اغلب آنها عربی هستند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند. به آینده این تیم خیلی امیدوارم و مطمئنم که امسال هم می‌توانیم دوباره قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn