تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 11:58
12 بازدید
کد خبر : 342833

فرماندار خاتمی و نماینده سابق مجلس، استاندار پزشکیان شد /غلامحسین مظفری کیست؟

فرماندار خاتمی و نماینده سابق مجلس، استاندار پزشکیان شد /غلامحسین مظفری کیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دولت پزشکیان این روزها مشغول انتخاب استانداران است و در جلسه هیأت دولت امروز تکلیف استانداران استان‌های خراسان جنوبی، فارس و یزد مشخص شد. بر همین اساس، در این جلسه غلامحسین مظفری استاندار خراسان جنوبی، حسینعلی امیری استاندار فارس و محمدرضا بابایی استاندار یزد شدند. نماینده سابق مجلس استاندار شد غلامحسین مظفری متولد سال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دولت پزشکیان این روزها مشغول انتخاب استانداران است و در جلسه هیأت دولت امروز تکلیف استانداران استان‌های خراسان جنوبی، فارس و یزد مشخص شد. بر همین اساس، در این جلسه غلامحسین مظفری استاندار خراسان جنوبی، حسینعلی امیری استاندار فارس و محمدرضا بابایی استاندار یزد شدند.

نماینده سابق مجلس استاندار شد

غلامحسین مظفری متولد سال ۱۳۴۷ و در روستای کم جمعیت در بخشِ مرکزی شهرستان نیشابور است. پدرش کشاورز بود و زمانی که غلامحسین پنج ساله بود، فوت کرد. او در سال ۱۳۶۳ زمانی که دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد بود داوطلبانه به جبهه‌های جنگ ایران و عراق‌ رفت. مظفری پس از پایان تحصیلات دانشگاهی در سال ۱۳۷۲ در رشته مهندسی کشاورزی به فعالیت در سازمان جهاد دانشگاهی مشهد مشغول فعالیت و در سال ۱۳۷۷، رئیس جهاد دانشگاهی استان خراسان شد.

همچنین او در خرداد ۱۳۷۷ از سوی وزیر وقت، در دولت سید محمد خاتمی، به عنوان «نخستین فرماندار بومی کشور در شهرستان نیشابور» (=بومی از ابتدای تأسیس شهرداری نیشابور) آغاز به فعالیت کرد و تا اسفند ۱۳۷۹ در مقامِ فرمانداری نیشابور باقی ماند.

پس از دوران فرمانداری به سمت معاونت برنامه‌ریزی و اداری – مالی استانداری خراسان منصوب شد. نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی شهرستان نیشابور، مدیریت بانک شهر و معاونت استانداری استان تهران از فعالیت‌های بعدی مظفری است. 

مظفری در سال ۱۳۹۷ از سوی مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب و در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ از مقام مدیر عاملی برکنار شد.

۲۷۲۱۵

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn