تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 12:51
27 بازدید
کد خبر : 342886

بررسی لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب تا پایان هفته دوم

بررسی لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب تا پایان هفته دوم

جامعه ورزشی آفتاب نو: لیگ نخبگان در منطقه غرب آسیا با حضور ۱۲ تیم و هشت بازی در مرحله اول، برگزار خواهد شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، لیگ نخبگان در اولین سال حضور در رقابت‌های آسیایی، میزبان دو نماینده ایران در این مسابقات است. پرسپولیس و استقلال در مسابقات درجه اول آسیا حضور

جامعه ورزشی آفتاب نو:

لیگ نخبگان در منطقه غرب آسیا با حضور ۱۲ تیم و هشت بازی در مرحله اول، برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، لیگ نخبگان در اولین سال حضور در رقابت‌های آسیایی، میزبان دو نماینده ایران در این مسابقات است. پرسپولیس و استقلال در مسابقات درجه اول آسیا حضور دارند و دو تیم؛ سپاهان و تراکتور نیز در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده‌اند.

پرونده هفته دوم این مسابقات با صدرنشیی الهلال عربستان با دو برد و کسب ۶ امتیاز و تفاضل گل ۷+ بسته شد. تیم الاهلی دیگر نماینده عربستان نیز با دو برد متوالی و کسب شش امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

تیم‌های السد و النصر با یک برد و یک مساوی و چهار امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

استقلال، الغرافه و الوصل نیز با یک برد و یک باخت و با ۳ امتیاز در رده‌های پنجم تا هفتم جای گرفتند و تیم‌های؛ پاختاکور، پرسپولیس، العین و الشرطه عراق نیز با یک مساوی و امتیاز در رتبه‌های هشتم تا یازدهم جای گرفتند و تیم الریان قطر تنها تیم بدون امتیاز، عنوان دوازدهمی را در اختیار دارد.

پرسپولیس در اولین بازی خود در عربستان با یک گل، نتیجه را به میزبان واگذار کرد و در تهران برابر تیم پاختاکور ازبکستان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

الهلال عربستان در هفته اول و در قطر، میهمان تیم الریان بود و با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و در هفته دوم، میزبان الشرطه بود و با نتیجه پر گل ۵ بر صفر به پیروزی رسید.

الاهلی نیز در هفته اول، میزبان پرسپولیس بود که با یک گل به برتری رسید و در هفته دوم، در امارات برابر تیم الوصل به برتری دو بر صفر دست یافت.

تیم السد قطر که در هفته اول میهمان العین بود، به تساوی یک بر یک رسید و در هفته دوم در قطر، تیم استقلال را با دو گل شکست داد.

النصر در هفته اول میهمان الشرطه بود و به تساوی یک بر یک رسید و در هفته دوم میزبانی الریان را بر عهده داشت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

استقلال در هفته اول میزبان الغرافه بود که در ورزشگاه شهدای شهر قدس به برتری ۳ بر صفر رسید و در هفته دوم در قطر برابر تیم السد بازی را با دو گل واگذار کرد.

الغرافه قطر در هفته اول میهمان استقلال بود و با سه گل مغلوب شد و در هفته دوم میزبان تیم العین بود و با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

الوصل امارات در هفته نخست در ازبکستان برابر پاختاکور با یک گل برنده شد و در هفته دوم میزبان الاهلی عربستان بود و با دو گل شکست را پذیرا شد.

پاختاکور ازبکستان در هفته نخست میزبان الوصل امارات بود و با یک گل شکست خورد و در هفته دوم در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان پرسپولیس شد و به تساوی یک بر یک رضایت داد.

العین در امارات در هفته اول به تساوی یک بر یک مقابل السد قطر رضایت داد و در هفته دوم، در قطر با نتیجه ۴ بر ۲ نتیجه را به الغرافه واگذار کرد.

الشرطه عراق در هفته اول و در ورزشگاه خانگی به تساوی یک بر یک برابر النصر رضایت داد و در هفته دوم با نتیجه پر گل پنج بر صفر مقابل الهلال در عربستان شکست خورد.

برنامه هفته سوم لیگ نخبگان غرب آسیا به شرح زیر اعلام شد:

دوشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۳

السد قطر – پرسپولیس ایران (ساعت ۱۹:۳۰)

العین امارات – الهلال عربستان (ساعت ۱۹:۳۰)

الشرطه عراق – پاختاکور ازبکستان (ساعت ۱۹:۳۰)

الریان قطر – الاهلی عربستان (ساعت ۲۱:۳۰)

 

سه‌شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳

استقلال ایران – النصر (ساعت ۱۹:۳۰)

الغرافه قطر – الوصل امارات (ساعت ۱۹:۳۰)

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn