تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 12:59
7 بازدید
کد خبر : 342897

اختصاص ۲۷ هکتار زمین‌ برای ساخت مسکن ایثارگران

اختصاص ۲۷ هکتار زمین‌ برای ساخت مسکن ایثارگران

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی در جلسه پیگیری مسکن پیشکسوتان ایثارگر استان کرمانشاه با اشاره به اتفاقات خوب در این حوزه اظهار داشت: اختصاص ۲۷ هکتار زمین در شهرک ظفر برای ساخت مسکن ایثارگران مصوب شده و ان شالله قرارداد اجرای آماده سازی این هم روز چهارشنبه(امروز)

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی در جلسه پیگیری مسکن پیشکسوتان ایثارگر استان کرمانشاه با اشاره به اتفاقات خوب در این حوزه اظهار داشت: اختصاص ۲۷ هکتار زمین در شهرک ظفر برای ساخت مسکن ایثارگران مصوب شده و ان شالله قرارداد اجرای آماده سازی این هم روز چهارشنبه(امروز) به امضا می رسد که خبر بسیار خوبی است و نشان می‌دهد کار از مرحله گفت‌و‌گو خارج شده و به اجرا رسیده است. 

وی افزود: پیشنهادها و درخواست‌هایی نیز که برای اختصاص زمین در سایر مناطق کرمانشاه وجود دارد ارائه شود تا به سازوکار مشخصی در این‌ زمینه برسیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پیشنهاداتی در مورد اختصاص زمین در الهیه برای ساخت مسکن بیان داشت: این امر نیازمند کار کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم از وزارت نیرو و جهادکشاورزی است که باید بررسی شود.

وی خاطر نشان ساخت: در اولین فرصت پیشنهادهای قابل اجرا در زمینه آن منطقه ارائه شود تا بررسی های لازم انجام شود و براساس اولویت واگذار گردد.

در این نشست همچنین مقرر شد، طبق تفاهم نامه کشوری ۷ مهر، والدین شهدا هم جز طرح مسکن ایثارگران قرار گیرند و بنیاد شهید پیگیر مجوز آن باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn