تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 14:12
5 بازدید
کد خبر : 342966

ایران یکی از تیم‌های پیشتاز آسیاست | اخبار ورزشی

ایران یکی از تیم‌های پیشتاز آسیاست | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ولادو رادمانوویچ، دستیار سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با ایران شرکت کرد و گفت: فردا با ایران بازی می‌کنیم. بازی با ایران همیشه جذاب و سخت بوده است. دلیلش هم این است که ایران یکی از تیم‌های پیشتاز آسیاست. ما

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ولادو رادمانوویچ، دستیار سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با ایران شرکت کرد و گفت: فردا با ایران بازی می‌کنیم. بازی با ایران همیشه جذاب و سخت بوده است. دلیلش هم این است که ایران یکی از تیم‌های پیشتاز آسیاست. ما بار‌ها با آنها روبرو شده‌ایم و چیز‌های زیادی در مورد این تیم می‌دانیم و شناختمان از ایران در واقع بالاست. متاسفانه کاتانچ به دلیل مشکلات سلامتی که دارد در نشست خبری حضور ندارد و نمی‌توانیم به طور کامل غیبت او را در بازی فردا اعلام کنیم و تلاش می‌کنیم او بتواند در مسابقه فردا حضور داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که ازبکستان چه تاکتیکی در بازی با ایران خواهد داشت گفت: تاکتیک‌های بازی را بر اساس شرایط جسمی و روحی بازیکنان در تمرین قبل از بازی فردا انتخاب می‌کنیم. آن وقت است که می‌دانیم هجومی بازی کنیم یا دفاعی. ما ۲ یا ۳ طرح تاکتیکی داریم. فردا می‌توانیم با ۳ یا ۴ مدافع بازی کنیم. در مورد مهاجمان هم هنوز تصمیم نگرفتیم با یک مهاجم بازی کنیم یا دو مهاجم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره اوستون اورونوف گفت: اورونوف شرایط خوبی دارد. هیچ مشکلی ندارد و در تمرین نیز خوب بود.

مربی ازبکستان در پایان گفت: ما دائما با سرچکو کاتانچ در تماس هستیم و او تاکتیک و شیوه بازی را تعیین می‌کند. در این دیدار هم با او در تماس خواهیم بود و تصمیم می‌گیریم در صورتی که نتواند روی نیمکت باشد، در طول بازی با او در ارتباط باشیم.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn