تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 14:41
11 بازدید
کد خبر : 343001

میزبانی نمایندگان باشگاهی ایران در کشور ثالث

میزبانی نمایندگان باشگاهی ایران در کشور ثالث

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد: بازی‌های باشگاهی آسیا برای نمایندگان ایران در کشور ثالث برگزار می‌شود. به گزارش گروه ورزش سایت لحظه؛ طبق پیش بینی‌ها بعد از انتقال بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی فوتبال به کشور ثالث، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های استقلال

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد: بازی‌های باشگاهی آسیا برای نمایندگان ایران در کشور ثالث برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزش سایت لحظه؛ طبق پیش بینی‌ها بعد از انتقال بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی فوتبال به کشور ثالث، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های استقلال و تراکتور را هم به کشور ثالث منتقل کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تنش‌های اخیر در منطقه بازی‌های ایران را در کشور ثالث برگزار خواهد کرد.

میزبانی تیم ملی فوتبال ایران از قطر به احتمال زیاد در امارات انجام خواهد شد و از سوی دیگر استقلال ایران باید از النصر در زمینی غیر از ایران میزبانی کند.

تیم فوتبال تراکتور هم در لیگ قهرمانان سطح ۲ آسیا باید از روشن تاجیکستان در کشور ثالث میزبانی کند.

باشگاه تراکتور پس از دریافت نامه AFC، درخواست رسمی به باشگاه روشن ارسال کرده تا در صورت موافقت حریف تاجیکستانی، دیدار‌های رفت و برگشت دو تیم جابه‌جا شود. تراکتوری‌ها در صورت عدم موافقت باشگاه تاجیکستانی، به احتمال بسیار زیاد شهر دبی امارات را به‌عنوان میزبان خود معرفی خواهند کرد.

️ استقلالی‌ها نیز پس از لغو میزبانی خود با النصر عربستان، شهر دبی امارات را به‌ عنوان گزینه اصلی خود برای میزبانی از تیم عربستانی معرفی کرده است. در صورت عدم موافقت اماراتی‌ها استقلال کشور‌های عمان و قطر را برای میزبانی مدنظر خواهد داشت.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn