تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 18:58
31 بازدید
کد خبر : 343233

بازی در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است/ چند پیشنهاد داشتم و از هواداران صبور این تیم تشکر می‌کنم

بازی در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است/ چند پیشنهاد داشتم و از هواداران صبور این تیم تشکر می‌کنم

تیم پرسپولیس با هدایت گاریدو بعد از گذشت شش هفته از لیگ برتر نمایش قابل تاملی داشته و سرخ‌ها در صورت پیروزی در یکی از بازی‌های عقب افتاده خود حتی می‌توانند صدرنشین مسابقات شوند. همه اینها درحالی است که پرسپولیس چند مهره کلیدی خود را در نقل و انتقالات ابتدای فصل از دست داد و

تیم پرسپولیس با هدایت گاریدو بعد از گذشت شش هفته از لیگ برتر نمایش قابل تاملی داشته و سرخ‌ها در صورت پیروزی در یکی از بازی‌های عقب افتاده خود حتی می‌توانند صدرنشین مسابقات شوند. همه اینها درحالی است که پرسپولیس چند مهره کلیدی خود را در نقل و انتقالات ابتدای فصل از دست داد و برخلاف چیزی که تصور می‌شد تیم گاریدو تا اینجا نتایج قابل قبولی گرفته تازه می‌توان برد دربی هم به موفقیت سرخ‌ها اضافه کرد.

یکی از بازیکنان پرسپولیس که در چند سال حضورش در این تیم هیچوقت از عشق و علاقه‌اش به تیم محبوبش کم نشده فرشاد فرجی است بازیکنی که در همان ابتدای فصل به هواداران گفت نگران نباشند و تیم گاریدو را دست کم نگیرند. حالا به نظر می‌رسد پیش‌بینی این مدافع بعد از گذشت شش هفته درست از آب درآمده است.     

به گزارش آفتاب نو به نقل از ایرنا، گزیده صحبت‌های فرشاد فرجی را درباره عملکرد پرسپولیس در ادامه بخوانید:

  • {داشتن پیشنهاد و ماندن در پرسپولیس} چند پیشنهاد خوب از چند تیم لیگ برتری داشتم اما من از بچگی رویای بازی کردن با لباس پرسپولیس را داشتم و حالا این افتخار را دارم که لباس این تیم برتن من است. آرزوی هر بازیکنی‌ست که در این تیم بازی کند. پوشیدن لباس پرسپولیس افتخار بزرگی است.
  • {بازی اجباری در چند پست} من سرباز پرسپولیس هستم. در هر پستی که کادرفنی صلاح بداند من آماده هستم بازی کنم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد خود را در آن پست داشته باشم.
  • {شکست استقلال در دربی} دربی بازی سخت و درگیرانه‌ای بود. شرایط و جو این بازی با سایر بازی‌های لیگ کاملا فرق دارد. خوشحال هستم در این بازی حساس توانستم در پست دفاع راست به تیم کمک کنم تا بتوانیم استقلال را شکست دهیم.
  • {نتیجه‌گیری پرسپولیس برخلاف تصورات} هر کدام از ما اگر چیزی داریم از صدقه سر پرسپولیس است و ما مدیون نام آن هستیم. این باشگاه یک ژن قوی و فوق‌العاده دارد که با بازیکن کیفیت و سر شکل می‌دهد. برای همین است هر بازیکنی که در شاکله پرسپولیس قرار می‌گیرد پیشرفت می‌کند چرا موفقیت و قهرمانی در ژن نام این باشگاه است و همین موضوع سبب نتیجه‌گیری پرسپولیس است. متاسفانه فضای فوتبال ایران گاهی اوقات باعث می‌شود شما بی‌دلیل قضاوت و نتیجه‌گیری کنید. من ابتدای فصل گفتم به پرسپولیس شک نکنید ما تیم خوبی در اختیار داریم و خدا را شکر همین نیز شد.
  • {مربیگری گاریدو} مربی حرفه‌ای و کاربلدی است و سابقه حضور در لالیگا را دارد و با مربیان بزرگی رقابت داشته است. گاریدو آدمی جدیست و به نظم خیلی اهمیت می‌دهد و در تمرینات این موضوع را به خوبی به ما انتقال داده و همین موضوع باعث شده تا بچه‌ها به خوبی به دستورات او توجه کرده و آن‌ها را اجرا کنند. باید بگویم او یک روانشانس فوق‌العاده نیز هست و همین موضوع باعث شد به تیم مسلط شود و حالا شناخت خوبی از فوتبال ایران و پرسپولیس دارد. موضوع مهم در خصوص او این است با همه جدیت و حساسیتی که در کار خود دارد، صمیمت خاصی بین او و بچه‌ها ایجاد شده و برای همه بازیکنان احترام خاصی قائل است. نکته جالب‌تر این است که گاریدو با رقابتی که بین تیم ایجاد کرده، سبب افزایش کیفیت بازیکنان و در ادامه نتیجه‌گیری پرسپولیس شده است.
  • {دعوت به تیم ملی} پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار بزرگی محسوب می‌شود و قطعا این موضوع هدف هر فوتبالیستی است. تمام تلاش را می‌کنم تا بتوانم دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم.
  • {پیش‌بینی قهرمانی‌ پرسپولیس} از حالا صحبت کردن در خصوص قهرمانی هم زود است هم اشتباه. هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و همین موضوع باعث می‌شود همه دیدارها برای ما اهمیت داشته باشد. متاسفانه موضوعی که می‌تواند کار را برای ما سخت کند بازی نکردن در ورزشگاه آزادی است. مطمئنا اگر هواداران بیشتری حضور داشته باشند شرایط برای ما بهتر می‌شود و حضور آنها نقش مهمی در قهرمانی‌های ما دارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn