تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 20:43
77 بازدید
کد خبر : 343331

شایعه عجیب در پایتخت؛ مدیران استقلال همزمان برای دو سرمربی خارجی پیش نویس قرارداد فرستادند!

شایعه عجیب در پایتخت؛ مدیران استقلال همزمان برای دو سرمربی خارجی پیش نویس قرارداد فرستادند!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، خبری به گوش ما رسیده که امیدواریم در حد شایعه باقی بماند و به واقعیت تبدیل نشود اما گویا مدیران باشگاه استقلال مستاصل از قبول نکردن پیشنهاداتشان از سوی مربیان مختلف، در حال انجام اشتباهی نابخشودنی هستند. شنیده می‌شود آبی‌ها که با پل لو گن به توافق

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، خبری به گوش ما رسیده که امیدواریم در حد شایعه باقی بماند و به واقعیت تبدیل نشود اما گویا مدیران باشگاه استقلال مستاصل از قبول نکردن پیشنهاداتشان از سوی مربیان مختلف، در حال انجام اشتباهی نابخشودنی هستند. شنیده می‌شود آبی‌ها که با پل لو گن به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند، برای این مربی فرانسوی آفر رسمی فرستادند تا او با امضای آن رسما هدایت تیم را به عهده بگیرد. این در شرایطی است که شایعه شده آنها امروز برای یک سرمربی خارجی دیگر هم پیشنهاد همکاری ارسال کرده‌اند و در صورتی که هر دو سرمربی فوق، مفاد نامه استقلال را بپذیرند و آن را امضا کنند، می‌توانند از این باشگاه دستمزد دریافت کنند!

این شایعه خطرناک می‌تواند منجر به ایجاد یک پرونده قضایی نزد فیفا و به تبع آن، خسارت سنگینی شود که برای باشگاه ایجاد خواهد شد. ارسال آفر نهایی به معنای عقد قرارداد بوده و یک باشگاه تنها در صورتی دست به این اقدام می‌زند که با مربی مدنظرش فقط یک امضا تا توافق فاصله داشته باشد؛ نه اینکه از این طریق با او باب مذاکره را باز کند! مشابه این موضوع پیش از این در فوتبال ایران رخ داده بود که باشگاهی با ارسال یک آفر و بدون اینکه نفر مدنظرش حتی به کشورمان بیاید، مجبور شد به تعهداتی که داده بود عمل کند. استقلالی‌ها باید خیلی مراقب باشند که با دو سرمربی به صورت همزمان قرارداد نبندند!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn