تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 21:56
24 بازدید
کد خبر : 343388

تاشکند قطعا میزبان بازی ایران و قطر نیست/ چرا تیم‌ملی دوست‌ داشت در ازبکستان بماند؟

تاشکند قطعا میزبان بازی ایران و قطر نیست/ چرا تیم‌ملی دوست‌ داشت در ازبکستان بماند؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اگرچه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی با ازبکستان چند بار تاکید کرد ترجیح می‌دهد تنها به سئوالاتی درباره همین بازی پاسخ دهد و تمایلی به گفتن درباره شرایط پیچیده تیم‌ملی پس از سلب میزبانی از قطر در مشهد به دلایل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اگرچه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی با ازبکستان چند بار تاکید کرد ترجیح می‌دهد تنها به سئوالاتی درباره همین بازی پاسخ دهد و تمایلی به گفتن درباره شرایط پیچیده تیم‌ملی پس از سلب میزبانی از قطر در مشهد به دلایل غیر فوتبالی نشود، اما او و تیمش حالا در شرایطی ویژه قراردارند. کادرفنی به دلایل مشخص فنی و علمی ترجیح می داد بعد از بازی در تاشکند مقابل ازبکستان به عنوان مهمان در همین شهر برابر قطر قرار بگیرد. 
مهمترین دلیل فرصت بیشتر تمرین و استراحت برای تیم بود. درحالی که حالا بازیکنان تیم ملی پس از یک مسابقه سخت و فیزیکی باید پروازی ۳.۵ ساعته را تا آن سوی خلیج فارس تجربه کنند. 

به این اتفاق البته باید موارد فنی دیگری چون سفر ساده تر قطر به کشور همسایه و مسائل مربوط به ارتفاع و سطح آبهای آزاد را هم افزود.
این ها همگی دلایل ایران برای ترجیح بازی در تاشکند بود اما به نظر فدراسیون ازبکستان  توانایی برگزاری دو بازی همزمان در تاشکند را ندارد و چون خود تیم ملی این کشور در این روز باید با امارات رقابتی مهم را برگزار کند.
حالا فدراسیون ایران مذاکرات با فدراسیون امارات برای بازی در دبی را در دستور کار دارد. شهری که به دلیل حضور پر تعداد تماشاگران ایرانی و امکانات لجستیکی فراوان، توان یک میزبانی درخشان از تیم ملی ایران را دارد.

۲۵۱ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn