تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 0:15
13 بازدید
کد خبر : 343509

سرقت ۸ میلیاردی طلا از همسر با دسیسه دوست خیانتکار

سرقت ۸ میلیاردی طلا از همسر با دسیسه دوست خیانتکار

بازدید:۱۱۰۱ صد آنلاین | مردی که طلاهای همسر دوست خود را سرقت کرده بود، به دام پلیس افتاد و جزئیات این سرقت را شرح داد. به گزارش صد آنلاین،این داستان نه‌تنها یک سرقت عادی است بلکه نمایانگر عمق خیانت و بی‌اعتمادی در روابط انسانی است. مردی که به‌عنوان دوست خانواده شناخته می‌شود، با نقشه‌ای زیرکانه طلاهای

سرقت ۸ میلیاردی طلا از همسر با دسیسه دوست خیانتکار

بازدید:۱۱۰۱

صد آنلاین | مردی که طلاهای همسر دوست خود را سرقت کرده بود، به دام پلیس افتاد و جزئیات این سرقت را شرح داد.

به گزارش صد آنلاین،این داستان نه‌تنها یک سرقت عادی است بلکه نمایانگر عمق خیانت و بی‌اعتمادی در روابط انسانی است. مردی که به‌عنوان دوست خانواده شناخته می‌شود، با نقشه‌ای زیرکانه طلاهای همسر دوست خود را دزدیده است. سرهنگ محمد افشار، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت، جزئیات شگفت‌انگیزی از این سرقت را فاش کرده است که نشان می‌دهد چقدر می‌توان به برخی افراد نزدیک اعتماد کرد.

 

 

پلیس پس از دریافت شکایت از شاکی، با بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن و روش‌های پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری این سارق شده است. ارزش ریالی اموال مسروقه به ۸ میلیارد ریال برآورد شده که نمایانگر ابعاد جدی این تخلف است. این واقعه در حالی رخ داده که بسیاری از ما ممکن است به دوستی‌های نزدیک خود بی‌توجه باشیم و این امر می‌تواند عواقب ناگواری به همراه داشته باشد.

 

 

مردی که طلاهای همسر دوست خود را سرقت کرده بود، به دام پلیس افتاد و جزئیات این سرقت را شرح داد.

 

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت زنی مبنی بر سرقت طلا و زیورآلات از منزلش، تیم عملیات کلانتری ۱۱۸ ستارخان پیگیری موضوع را به‌عهده گرفت.

 

وی ادامه داد: مأموران کلانتری در محل سرقت حاضر و با بررسی دوربین‌های مداربسته خانه شاکی و استفاده از شیوه‌های پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و با هماهنگی‌های قضایی به مخفیگاه سارق اعزام شده و متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند. سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و جواهرات اعتراف و اظهار کرد با همسر شاکی دوست بوده و به منزل آنها زیاد تردد داشته و حین رفت‌ و آمد از غفلت آنها سوءاستفاده کرده و از کلید در ورودی منزل آنها یک عدد تهیه کرده است. روز سرقت نیز می‌دانسته که اعضای خانواده در منزل حضور ندارند و از غفلت آنان استفاده کرده و مرتکب سرقت شده است.

 

سرهنگ افشار با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال به سرقت رفته ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم در پی‌جویی‌های انتظامی گفت: اموال مسروقه را به مالخر فروخته است که دستگیری مالخر در دستور کار پلیس قرار دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

لطفاً نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn