تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 0:31
22 بازدید
کد خبر : 343521

شام آخر این پرسپولیسی در تلویزیون

شام آخر این پرسپولیسی در تلویزیون

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو :  وقتی برانکو به پکن رفت تا هدایت تیم ملی چین را بپذیرد، اغلب رسانه‌های این کشور نگاهی مثبت به قضیه داشتند و امیدوار بودند تا خاطره خوش برانکو و تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ برای چینی‌ها هم تکرار شده و آنها بتوانند همراه با سرمربی اسبق پرسپولیس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

 وقتی برانکو به پکن رفت تا هدایت تیم ملی چین را بپذیرد، اغلب رسانه‌های این کشور نگاهی مثبت به قضیه داشتند و امیدوار بودند تا خاطره خوش برانکو و تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ برای چینی‌ها هم تکرار شده و آنها بتوانند همراه با سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۶ راه پیدا کنند اما معادلاتشان تا اینجای کار کاملاً اشتباه از آب درآمده است.

برانکو مرحله جاری رقابت‌های انتخابی جام جهانی را فوق العاده ضعیف شروع کرد و پس از شکست تحقیرآمیز مقابل ژاپن (با نتیجه ۷ بر صفر) قافیه را به عربستان نیز واگذار کرد تا انتقادات بسیار زیادی را به جان بخرد.

 حالا چینی‌ها پنجشنبه باید به مصاف استرالیا بروند و اگر این بازی را نیز ببازند، هیچ بعید نیست پروفسور کروات صندلی خود را از دست بدهد و برگه اخراج را دستش بگیرد. اتفاقا قرار شده بازی استرالیا – چین پنجشنبه ساعت ۱۲:۴۰ از شبکه ورزش به صورت زنده پخش شود. مسابقه‌ای که شاید حکم شام آخر را برای برانکو ایوانکوویچ داشته باشد.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn