تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 0:32
32 بازدید
کد خبر : 343522

سمیعی مدیرعامل مناسب استقلال نیست!/ سرمربی نه، مربی خارجی بیاورید

سمیعی مدیرعامل مناسب استقلال نیست!/ سرمربی نه، مربی خارجی بیاورید

جامعه ورزشی آفتاب نو: محمد مومنی در مورد عملکرد فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به خبر ورزشی گفت: مدیریت در باشگاه پرطرفدار با منابع مالی محدود بسیار سخت ست. مدیرعامل باشگاهی مثل استقلال باید چند وجهی باشند، اول باید فوتبال را بشناسند و بداند در جایگاه‌های متفاوت چه رفتاری کند و باید رفتاری

جامعه ورزشی آفتاب نو:

محمد مومنی در مورد عملکرد فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به خبر ورزشی گفت: مدیریت در باشگاه پرطرفدار با منابع مالی محدود بسیار سخت ست. مدیرعامل باشگاهی مثل استقلال باید چند وجهی باشند، اول باید فوتبال را بشناسند و بداند در جایگاه‌های متفاوت چه رفتاری کند و باید رفتاری که در شان باشگاه بزرگ است، انجام بدهد. قانون دانستن خوب است ولی اجرای قانون مهمتر است. درک موقعیت باشگاه نسبت به هوادار و دادن جواب مناسب به آنها هنری است که هرکسی ندارد.

او ادامه داد:  آقای سمیعی شاید حقوق دان خوبی باشد ولی یک وجه دارد و این نمی‌تواند چیزی که مدنظر هواداران است، باشد. این مهمترین حرفی است که در مورد آقای سمیعی می‌شود زد.

عضو اسبق هیات مدیره استقلال در مورد عملکرد نکونام هم گفت: مربیگری اصولی دارد و ما هم کار کرده ایم و لب خط بوده ایم، مدیرعاملی اگر چند وجهی است سرمربیگری صد وجهی است. سرمربی باید خیلی از موارد را رعایت کند. نمی‌شود همه کارها را بخواهد خودش کند و به همه امر و نهی کند. روی خوش نشان دادن هنر یک مربی است که در برخی از موارد نکونام این را نداشت و باعث تنش در تیم شد.

مومنی می‌گوید بهتر است جای سرمربی خارجی، یک مربی خارجی دستیار سرمربی داخلی شود:  هنوز زمان زیادی از شروع لیگ نگذشته و استقلال برای جبران زمان دارد. به نظر من سرمربی خارجی نمی‌تواند کمک کند و دستیارخارجی بهتر می‌تواند کمک کند. فوتبال ما با فوتبال روز دنیا متفاوت است و شرایط آن فرق دارد، یک سرمربی داخلی آگاه به شرایط در کنار یک دستیار خارجی آگاه به علم روز دنیا می‌توانند شرایط ایده آلی را برای باشگاه رقم بزنند.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn