تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 0:53
29 بازدید
کد خبر : 343541

اولین جنجال ساپینتو در مراکش/ اختلاف شدید سرمربی سابق استقلال با آقای مدیر

اولین جنجال ساپینتو در مراکش/ اختلاف شدید سرمربی سابق استقلال با آقای مدیر

ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال که به تازگی به عنوان سرمربی جدید راجا کازابلانکا مراکش معرفی شد، همین ابتدای کار با مدیر باشگاه درخصوص یکی از اعضای کادر فنی سابق این تیم به مشکل خورده است. طبق گزارش رسانه “کورا” علیرغم تلاش مدیر باشگاه، عمر بن اونس، مربی بدنساز تونسی که اتفاقا از مقبولیت و

ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال که به تازگی به عنوان سرمربی جدید راجا کازابلانکا مراکش معرفی شد، همین ابتدای کار با مدیر باشگاه درخصوص یکی از اعضای کادر فنی سابق این تیم به مشکل خورده است.

طبق گزارش رسانه “کورا” علیرغم تلاش مدیر باشگاه، عمر بن اونس، مربی بدنساز تونسی که اتفاقا از مقبولیت و محبوبیت زیادی نزد بازیکنان راجا برخوردار است و از ابتدای فصل در این تیم حضور دارد، جایی در تفکرات ریکاردو ساپینتو ندارد چرا که این مربی پرتغالی اصرار بر حضور هموطنش یعنی آندره دی کاروالیو به عنوان مربی بدنساز در راجا را دارد.

این رسانه همچنین گزارش داد ساپینتو نه تنها مربی بدنساز سابق را نخواست بلکه علاقه‌ای به باقی ماندن هیچ کدام از اعضای کادرفنی سابق در تیم را ندارد و همچین مونرو اولیویرا نیز به عنوان دستیار اول او به راجا اضافه خواهد شد.

جالب آنکه خبری از روی موتا، دستیار همیشگی ساپینتو که در استقلال نیز همراه او بود در کادر فنی راجا کازابلانکا نیست و سرمربی ۶۰ ساله این تیم قصد دارد با نفرات جدید کادرفنی خود در اولین تجربه آفریقایی را تقویت کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn