تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 2:41
16 بازدید
کد خبر : 343622

در سپاهان یک هندبالیست جایگزین کاراته کا شد/ سهم فوتبال همچنان؛ هیچ!

در سپاهان یک هندبالیست جایگزین کاراته کا شد/ سهم فوتبال همچنان؛ هیچ!

به گزارش آفتاب نو، در اصفهان و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان که یک باشگاه کامل است و علاوه بر فوتبال آقایان و بانوان، تیم های ورزشی متنوعی دارد، شب گذشته مدیرعامل تغییر کرد و یک هندبالیست جای یک کاراته کا را گرفت. احمد یوسف زاده که شب گذشته به عنوان مدیرعامل جدید سپاهان معرفی شد،

به گزارش آفتاب نو، در اصفهان و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان که یک باشگاه کامل است و علاوه بر فوتبال آقایان و بانوان، تیم های ورزشی متنوعی دارد، شب گذشته مدیرعامل تغییر کرد و یک هندبالیست جای یک کاراته کا را گرفت.

احمد یوسف زاده که شب گذشته به عنوان مدیرعامل جدید سپاهان معرفی شد، به گفته رسانه رسمی باشگاه سپاهان، ده سال بازیکن تیم ملی هندبال بوده و سابقه کاپیتانی تیم ملی جوانان را دارد. مهدی آذربایجانی هم که مدعی بود کمربند مشکی کاراته و دان پنج دارد، تا شب گذشته مدیرعامل سپاهان بود اما جای خود را به یک هندبالیست داد، هندبالیستی که در معرفی اش آمده ریاست هیات مدیره سپاهان را برعهده داشت. از این جا به بعد برای تیم هندبال سپاهان اتفاق های بهتری خواهد افتاد.  

سپاهان در سال های نه چندان دور مدیران عامل فوتبالی به خود زیاد دیده بود، مدیرانی که سابقه بازی در تیم فوتبال سپاهان را داشتند و برای فوتبالی ها و سپاهانی ها چهره های شناخته شده ای بودند ولی حالا در سپاهان باد به پرچم هندبال می وزد.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل سپاهان شبانه عوض شد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn