تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 7:27
14 بازدید
کد خبر : 343784

۲ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه

۲ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه تجاوزات اشغالگران به سوریه، منابع سوری بامداد امروز (پنج‌شنبه) از دو حمله هوایی در استان حمص و حماه خبر دادند. در این خصوص خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که شهرک صنعتی «حسیاء» واقع در استان حمص (۴۰ کیلومتری شهر حمص) هدف حمله هوایی قرار گرفته است. مهندس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه تجاوزات اشغالگران به سوریه، منابع سوری بامداد امروز (پنج‌شنبه) از دو حمله هوایی در استان حمص و حماه خبر دادند.

در این خصوص خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که شهرک صنعتی «حسیاء» واقع در استان حمص (۴۰ کیلومتری شهر حمص) هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

مهندس «عامر خلیل» مدیر شهرک صنعتی حسیاء به خبرنگار سانا گفت: حمله هوایی اسرائیل علاوه بر خودروهای مملو از تجهیزات پزشکی و امدادی در این شهرک، یک کارخانه خودروسازی را نیز هدف قرار داد که منجر به آتش‌سوزی گسترده شده است.

تلویزیون دولتی سوریه نیز اعلام کرد که شهرک «معرین» در اطراف شهر «حماه» نیز هدف بمباران هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

 

در این راستا یک منبع نظامی سوریه خبرگزاری رسمی این کشور گفت که حدود ساعت یک (به وقت محلی) رژیم اسرائیل از جانب لبنان یک کارخانه ماشین‌سازی در شهرک صنعتی «حسیاء» در حومه حمص و یک مقر نظامی در حماه را مورد هدف قرار داد. او گفت که این حملات تنها خسارت مادی در پی داشته است.

انتهای پیام/

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn