تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 9:19
77 بازدید
کد خبر : 343855

استقلال در آستانه توافق با سرمربی اسپانیایی

استقلال در آستانه توافق با سرمربی اسپانیایی

استقلال در آستانه توافق با سرمربی اسپانیایی برای حضور در لیگ برتر ایران است. به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال استقلال بعد از قطع همکاری با جواد نکونام این روزها با سهراب بختیاری‌زاده به کار خود ادامه می‌دهد. این در شرایطی است که طی روزهای اخیر باشگاه استقلال این وعده را داده بود


استقلال در آستانه توافق با سرمربی اسپانیایی برای حضور در لیگ برتر ایران است.

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال استقلال بعد از قطع همکاری با جواد نکونام این روزها با سهراب بختیاری‌زاده به کار خود ادامه می‌دهد. این در شرایطی است که طی روزهای اخیر باشگاه استقلال این وعده را داده بود که نهایتا تا چهارشنبه شب تکلیف سرمربی خارجی خود را مشخص کرده و نام این چهره را اعلام و رسانه‌ای کند. با این حال تمرینات استقلال عصر روز گذشته زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده ادامه پیدا کرد تا جست‌وجوها برای انتخاب و معرفی سرمربی خارجی جدید استقلال ادامه داشته باشد. این در حالی است که دو روز پیش از گزینه‌های سرمربیگری استقلال خبر داده و اعلام کردیم تمام گزینه‌های رسانه‌ای‌شده، فیک بوده و تنها ۳ گزینه اسپانیایی، پرتغالی و یک کشور دیگر اروپایی به عنوان سه گزینه نهایی انتخاب شده‌اند.

در این مورد شنیده می‌شود توافقات خوبی با خولیو ولاسکوئز صورت گرفته اما برای توافق نهایی هنوز یک پیش‌شرط باقی مانده است. گفتنی است سرمربی اسبق ویارئال، رئال بتیس، آلاوس و رئال ساراگوسا، تجربه سرمربیگری در اودینزه ایتالیا و فورتونا سیتارد هلند و ماریتیمو پرتغال را هم در کارنامه دارد.


منبع: همشهری

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn