تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 11:51
15 بازدید
کد خبر : 343978

استقلال باز هم محکوم شد

استقلال باز هم محکوم شد

آرای صادره به شرح زیر است: * در پی شکایت علیرضا شجاعیان از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. * در پرونده شکایت عرفان خلیلی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به

آرای صادره به شرح زیر است:

* در پی شکایت علیرضا شجاعیان از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت عرفان خلیلی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت محمد عباسی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمود صالحی از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون و ۷۲۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn