تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 12:25
12 بازدید
کد خبر : 344006

ماجرای شایعات واریز میلیونی به حساب مردم چه بود؟

ماجرای شایعات واریز میلیونی به حساب مردم چه بود؟

امروز همزمان با شایعاتی درباره هک شدن برخی از بانک‌ها (که البته سریعا تکذیب شد)، بعضی از صفحات در فضای مجازی، شایعاتی نیز در خصوص واریز‌های میلیونی و حتی میلیاردی به حساب برخی مشترکین مطرح کردند. در ساعات اولیۀ بامداد ۱۸ مهرماه، درپی به‌روزرسانی سامانه‌های بانکی، تعدادی از مشتریان برخی بانک‌ها گزارش اختلال از

امروز همزمان با شایعاتی درباره هک شدن برخی از بانک‌ها (که البته سریعا تکذیب شد)، بعضی از صفحات در فضای مجازی، شایعاتی نیز در خصوص واریز‌های میلیونی و حتی میلیاردی به حساب برخی مشترکین مطرح کردند.

ماجرای شایعات واریز میلیونی به حساب مردم چه بود؟


در ساعات اولیۀ بامداد ۱۸ مهرماه، درپی به‌روزرسانی سامانه‌های بانکی، تعدادی از مشتریان برخی بانک‌ها گزارش اختلال از واریز و برداشت حساب را مطرح کردند.

برخی صفحاتِ فضای مجازی نیز شایعاتی در خصوص واریز‌های میلیونی و حتی میلیاردی به حساب برخی مشترکان مطرح کردند و برخی دیگر ادعا کردند که صف‌های طولانی مقابل دستگاه‌های خود پرداز برای خالی‌کردن حساب‌ها به وجود آماده است.

در همان ساعات اولیه با پیگیری پلیس فتا و مسئولان بانکی مشخص شد که هیچ یک از بانک‌ها هک نشده و اطمینان خاطر داده شد که تمام حساب‌های بانکی در امنیت کامل هستند و اختلال در تراکنش‌ها درحال پیگیری است.

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn