تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 12:35
8 بازدید
کد خبر : 344017

در بحث استفاده از هوش مصنوعی نیاز به یک تحول داریم | اخبار ورزشی

در بحث استفاده از هوش مصنوعی نیاز به یک تحول داریم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی وزارت ورزش و جوانان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با حضور دکتر احمد دنیامالی و دکتر حسین افشین در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. دنیامالی در این نشست اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما از ابتدای حضور در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی وزارت ورزش و جوانان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با حضور دکتر احمد دنیامالی و دکتر حسین افشین در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

دنیامالی در این نشست اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما از ابتدای حضور در وزارت ورزش و جوانان پوست‌اندازی در حوزه کارهای فناورانه است که در این راستا پیرو صحبت قبلی که با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور داشتیم جلسه امروز را تشکیل دادیم که بتوانیم هم‌اندیشی را انجام دهیم.

وی افزود: هدف ما این است که یک کار ویژه و خاص را در حوزه علمی و فناوری انجام دهیم و برای این کار نیاز به مشورت داریم. احساس می‌کنیم که در علوم جدید و به ویژه در بحث هوش مصنوعی نیاز به یک تحول داریم. در حوزه ورزش و به ویژه قهرمانی به این تحول نیاز داریم و باید پیشگام باشیم. وقتی ما پیشگام باشیم ادارات کل و فدراسیون‌ها نیز به تبع از ما به این موضوع ورود خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: وقتی ما از جوان و ورزشکار خود انتظار داریم در المپیک که بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان است مدال بگیرد و با دنیا رقابت کند باید خودمان نیز در حوزه کاری ارتقا پیدا کنیم و با علم روز جلو برویم و برجسته شویم. نمی‌توان انتظار داشته باشیم که فدراسیون و ورزشکار قوی داشته باشیم ولی خودمان ضعف داشته باشیم.

وی افزود: ما اگر قوی شویم ادارات کل، فدراسیون‌ها و ادارات شهرستان‌ها نیز قوی خواهند شد. برای رسیدن به این هدف نیازمند کمک و همفکری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری هستیم. به لحاظ شاخص‌هایی که اعلام شده ما جزو وزارتخانه‌های متوسط هستیم و این برای ما خوب نیست. ما با قشر جوان مواجه هستیم و یک ظرفیت کلانی در کشور وجود دارد که باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم. هدف ما این است که یک تیم مشترک بین وزارت ورزش و معاونت علمی فناوری ایجاد شود و برنامه‌ها را بتوانیم اجرایی کنیم.

دنیامالی اظهار داشت: آئین‌نامه حمایت از تولید و مباحث دانش‌بنیان در حوزه ورزش و جوانان اواخر سال ۱۴۰۱ در جلسه هیأت دولت تصویب شد و باید تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت ورزش و معاونت علمی فناوری منعقد می‌شود پیرو همین مصوبه باشد و برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn