تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 13:02
31 بازدید
کد خبر : 344036

آیکوت کوجامان یا بولنت اویگون روی نیمکت آبی ها می نشیند + کارنامه

آیکوت کوجامان یا بولنت اویگون روی نیمکت آبی ها می نشیند + کارنامه

ورزش سه: خبرنگاری از ترکیه مدعی شد که استقلال با دو سرمربی اهل این کشور وارد مذاکره شده که البته بعید به نظر می‌رسد این ادعا صحیح باشد. مدیران استقلال همچنان در حال انجام مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود هستند. آبی پوشان که تمرکز خود را روی انتخاب گزینه‌های خارجی گذاشته‌اند، در تلاش هستند تا

ورزش سه: خبرنگاری از ترکیه مدعی شد که استقلال با دو سرمربی اهل این کشور وارد مذاکره شده که البته بعید به نظر می‌رسد این ادعا صحیح باشد.

ادعای خبرنگار ترک درباره سرمربی جدید استقلال: آیکوت کوجامان یا بولنت اویگون روی نیمکت آبی ها می نشیند + کارنامه

مدیران استقلال همچنان در حال انجام مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود هستند. آبی پوشان که تمرکز خود را روی انتخاب گزینه‌های خارجی گذاشته‌اند، در تلاش هستند تا یک سرمربی رزومه‌دار را به عنوان جانشین جواد نکونام انتخاب کنند و به همین دلیل طی روزهای اخیر، اسامی مختلفی برای نشستن روی نیمکت تیم معرفی شده‌اند.

اما جدیدترین اسامی که به عنوان گزینه‌های هدایت استقلال مطرح شده‌اند، دو سرمربی اهل ترکیه هستند که یک خبرنگار ترک مدعی شده که آبی‌ها با آنها وارد مذاکره شده‌اند. این اسامی عبارتند از: آیکوت کوجامان و بولنت اویگون.

 

لونت اومیت اورول، خبرنگار ترکیه‌ای شب گذشته و در یک برنامه زنده یوتیوبی، اخباری را درخصوص مذاکرات استقلال با این سرمربیان مطرح کرد. او مدعی شد اگر مذاکرات در هفته آینده مثبت پیش بروند، یکی از این دو نفر هدایت آبی‌های پایتخت را برعهده خواهد گرفت.

 

آیکوت کوجامان که از سال ۲۰۲۱ تاکنون هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته، تمام شهرت خود را بابت حضور در فنرباغچه به دست آورده که موفق شد با این تیم به یک قهرمانی سوپرلیگ، دو قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام ترکیه برسد. او بعداً در سال ۲۰۱۸ هدایت قونیه اسپور را در دست گرفت و موفق به کسب یک جام حذفی دیگر شد. پس از فنرباغچه، او در تیم‌هایی مانند قونیه‌اسپور و باشاک‌شهیر نیز سرمربی بود.

 

خبر جدید: ادعای خبرنگار ترک درباره سرمربی جدید استقلال: آیکوت کوجامان یا بولنت اویگون روی نیمکت آبی ها می نشیند + کارنامه

 

 سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی کامرون با استقلال توافق کرد: پل لو گن کیست و چه کارنامه ای دارد!؟

 

کارنامه پل لو گن فرانسوی؛ سرمربی جدید استقلال: آخرین افتخار ۱۶ سال قبل

 

بولنت اویگون در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال سیواس‌اسپور است. تنها دستاورد او، نایب قهرمانی سوپرلیگ در سال ۲۰۰۹، است. او نتوانست در تیم‌هایش موفقیت چندانی کسب کند و در چندین مورد از تیم‌هایش اخراج شد. به طور خاص، در تیم الغرافه قطر و غازی عینتاب‌اسپور نتوانست موفقیت چشمگیری به دست آورد و پس از مدتی از این تیم‌ها کنار گذاشته شد. وی در تیم‌های قطری مانند الریان و ام صلال نیز مربیگری کرد، اما بیشتر دورانش را در ترکیه و با نتایج مختلف سپری کرده است.

 

به هر شکل این اسامی است که توسط خبرنگار ترکیه معرفی شده و هر چند که احتمال حضور آنها در استقلال بسیار پایین به نظر می‌رسد اما مسئولان باشگاه باید در این خصوص اظهارنظر کنند. نکته مهم این است که بولنت اویگون در حال حاضر سرمربی سیواس اسپور است و مشخص نیست چگونه نام او به عنوان گزینه استقلال معرفی شده است. ضمن اینکه آیکوت کوجامان از سال ۲۰۲۱ سرمربی هیچ تیمی نبوده و همین دو مورد باعث شده که صحت گزینه‌های مطرح شده دور از ذهن به نظر برسند. باید دید بالاخره چه زمانی و کدام سرمربی به عنوان جانشین نکونام معرفی خواهد شد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn