تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 15:49
15 بازدید
کد خبر : 344203

محکومیت ۸۰ میلیون تومانی استقلال توسط کمیته وضعیت | اخبار ورزشی

محکومیت ۸۰ میلیون تومانی استقلال توسط کمیته وضعیت | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد. آرای صادره به شرح زیر است: در پی شکایت علیرضا شجاعیان از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد. آرای صادره به شرح زیر است:

در پی شکایت علیرضا شجاعیان از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت وحید عزیزی از باشگاه استقلال خوزستان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳۵۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت عرفان خلیلی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت محمد عباسی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت محمود صالحی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون و ۷۲۶ میلیون و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn