تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 18:50
17 بازدید
کد خبر : 344360

راز‌های شوم سرقت طلا در آرایشگاه‌ها؛ آیا شما هم در خطر هستید؟

راز‌های شوم سرقت طلا در آرایشگاه‌ها؛ آیا شما هم در خطر هستید؟

بازدید:۴ صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۳ عضو یک باند سرقت خبر داد که با شگردی خاص و به شکلی ترسناک طلا‌های زنان آرایشگر را سرقت می‌کردند. به گزارش صد آنلاین،در یک واقعه‌ای تکان‌دهنده، چندین زن آرایشگر در خراسان رضوی هدف یک باند خطرناک قرار گرفتند که با نقشه‌های حساب شده

راز‌های شوم سرقت طلا در آرایشگاه‌ها؛ آیا شما هم در خطر هستید؟

بازدید:۴

صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۳ عضو یک باند سرقت خبر داد که با شگردی خاص و به شکلی ترسناک طلا‌های زنان آرایشگر را سرقت می‌کردند.

به گزارش صد آنلاین،در یک واقعه‌ای تکان‌دهنده، چندین زن آرایشگر در خراسان رضوی هدف یک باند خطرناک قرار گرفتند که با نقشه‌های حساب شده و شگردهای خبیثانه، طلاهای آن‌ها را به سرقت می‌بردند. این باند با ایجاد رعب و وحشت در دل آرایشگران، به طور ویژه طلاهای آن‌ها را هدف قرار می‌داد.

 

 

جانشین فرمانده انتظامی استان درباره شیوه‌های این باند توضیحاتی ارائه داد که نشان‌دهنده عمق فاجعه و ترس ناشی از آن است. دستگیری اعضای این باند و افشای جزئیات سرقت‌ها، بسیاری از زنان آرایشگر را به فکر فرو برده است. این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای تمامی آرایشگران باشد. آیا این داستان، فقط یک واقعیت تلخ است یا زنگ خطری برای جامعه؟

 

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۳ عضو یک باند سرقت خبر داد که با شگردی خاص و به شکلی ترسناک طلاهای زنان آرایشگر را سرقت می‌کردند.

 

سرتیپ دوم احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی درباره سرقت‌های خونبار طلا از زنان آرایشگر گفت: درپی وقوع چندین فقره زورگیری طلا درآرایشگاه‌های زنانه که با شگردی خاص رخ داده بود، بررسی‌های تخصصی این ماجرا به گروهی از افسران دایره مبارزه با جرایم خشن سپرده شد.

 

وی افزود: با توجه به اهمیت ماجرا و ترس و وحشتی که در میان زنان آرایشگر به وجود آمده بود، تحقیقات گسترده‌ای زیر نظر مستقیم سرهنگ محمدرضا فدائیان (رئیس پلیس آگاهی مشهد) آغاز شد و تجزیه و تحلیل علمی جرم در دستور کار قرار گرفت.

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کنکاش‌های تخصصی در سطور اوراق پرونده‌های مذکور اضافه کرد: واکاوی پرونده‌هایی که در مراکز انتظامی و کلانتری‌ها تشکیل شده بود، به سرنخ‌هایی رسید که نشان می‌داد ابتدا زن جوانی به عنوان مشتری وارد آرایشگاه می‌شود و پس از تایید وجود طلاهایی که زینت آرایشگر شده است، چنین وانمود می‌کند که برای شرکت در جشن عروسی یا تولد نیاز فوری به آرایش دارد و سپس در ساعتی خلوت با آرایشگر مذکور قرار می‌گذارد تا به آرایشگاه مراجعه کند.

 

سردار نگهبان گفت: روز بعد زمانی که مشتری قلابی از حضور آرایشگر در آرایشگاه مطمئن می‌شود، ناگهان یک زن و مرد غریبه دیگر در حالی که چاقو و طناب در دست دارند، وارد آرایشگاه می‌شوند و با بستن دست و پای زن آرایشگر و با تهدید چاقو طلاهای او را قیچی می‌کنند و در حالی از محل جرم می‌گریزند که در صورت مقاومت آرایشگر، با چاقو چهره او را می‌خراشند یا به آنها آسیب می‌زنند.

 

وی ادامه داد: طولی نکشید که تحلیل‌های کارشناسی به نتیجه رسید و گروه زبده کارآگاهان موفق شدند تصاویری از عاملان سرقت‌های خونبار طلا به دست آورند که در دوربین‌های مداربسته خیابان‌های اطراف ثبت شده بود.

 

فرمانده حافظان امنیت تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن آگاهی با بهره‌گیری از تجهیزات نوین پلیسی و ردزنی‌های اطلاعاتی، مخفیگاه یکی از متهمان را در بولوار حر مشهد شناسایی کردند و سپس در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه این زن جوان را به دام انداختند.

 

وی افزود: با اعترافات این زن ۳۵ساله که به عنوان مشتری زمینه دستبردهای خونین را فراهم می کرد، کارآگاهان به سراغ زن و مرد چاقوکش رفتند و آنها را نیز درون پاتوقی در خیابان شهید دهنوی دستگیر کردند. بررسی‌های پلیسی بیانگر آن بود که شوهر زن ۳۸ ساله به جرم مواد مخدر در زندان به سر می‌برد و او با همدستی مرد ۳۳ساله‌ای به نام «محمد-ج» مسیر خلافکاری را در پیش گرفته است.

 

سردار نگهبان همچنین به دستگیری طلافروش مالخر اشاره کرد و گفت: با اعتراف ۳ عضو باند سرقت مشخص شد که آنان طلاهای سرقتی را به یک طلافروشی در بازارچه عباسقلی‌خان فروخته‌اند که بلافاصله کارآگاهان با هدایت رئیس پلیس آگاهی به سراغ طلافروشی رفتند و با کشف طلاهای مسروقه او را نیز به اتهام مالخری به مقر انتظامی انتقال دادند.

 

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون ۳ نفر از مالباختگان با مراجعه به پلیس آگاهی اعضای این باند زورگیر را شناسایی کرده‌اند،افزود: برخی از شاکیان در اظهارات خود مدعی شدند که سارقان زورگیر آنها را تهدید کرده‌اند که اگر سر و صدا کنند یا تکان بخورند، هدف اسیدپاشی قرار می‌گیرند.

 

وی گفت: تحقیقات بیشتر درباره سرقت‌های دیگر این باند همچنان ادامه دارد.

 

از شما دعوت می‌کنیم نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn