تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 20:36
13 بازدید
کد خبر : 344446

قلعه‌نویی: ۲ پنالتی و ۲ امتیاز از این بازی طلبکار شدیم

قلعه‌نویی: ۲ پنالتی و ۲ امتیاز از این بازی طلبکار شدیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی برابر ازبکستان گفت: با اینکه ۱۰ نفره شدیم اما مالکیت توپ را داشتیم و امید گل ما هم بیشتر بود. به غیر از یک صحنه فکر می‌کنم هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نشد و سومین بازی است که کلین‌شیت کردیم. به گزارش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی برابر ازبکستان گفت: با اینکه ۱۰ نفره شدیم اما مالکیت توپ را داشتیم و امید گل ما هم بیشتر بود. به غیر از یک صحنه فکر می‌کنم هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نشد و سومین بازی است که کلین‌شیت کردیم.

به گزارش آفتاب نو،تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه بنیادکار تاشکند مهمان ازبکستان بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: تبریک می‌گویم چون دو تیم فوتبال با خیلی کیفیتی بازی کردند. به بازیکنان خودم افتحار می‌کنم که در این جو سنگین یک بازی تاکتیکی با برنامه و درگیر شونده انجام دادند. از نظر آماری هم بالاتر از حریف بودیم. از داور بازی هم تشکر می‌کنم اما فکر می‌کنم دو پنالتی و دو امتیاز از این بازی طلبکار شدیم. با اینکه ۱۰ نفره شدیم اما مالکیت توپ را داشتیم و امید گل ما هم بیشتر بود. به غیر از یک صحنه فکر می‌کنم هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نشد و سومین بازی است که کلین‌شیت کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از ۱۰ نفره شدن تیمش باز هم به دنبال پیروزی در بازی بود؟ گفت: یک پنالتی و کلی کرنر بعد از ۱۰ نفره شدن ما ایجاد شد. آیا این نشان نمی‌دهد که ما به دنبال ۳ امتیاز بازی بودیم؟ فرصت‌های زیادی هم دروازه‌بان ازبکستان گرفت که فکر می‌کنم باید به عنوان بهترین  بازیکن زمین انتخاب می‌شد. آن صحنه هم صد درصد پنالتی بود و بعد از آن دو، سه کرنر و ضربه ایستگاهی به دست آوردیم اما در نهایت دو امتیاز اینجا جا گذاشتیم.

وی درباره حضور هواداران هم گفت: به خاطر تشویقی که کردند باید از آنها تشکر می‌کردیم.

او درباره داوری بازی هم گفت: در بازی آلمان و اسپانیا در یورو یک پنالتی برای آلمان گرفته نشد و بعد از مدتی یوفا اعلام کرد که آن صحنه پنالتی بوده است. می‌خواهم بگویم داوارن با VAR هم اشتباه می‌کنند اما داور بازی امروز به صحنه‌های بازی نزدیک بود و به زیبایی کار کرد اما او می‌توانست دو پنالتی برای ما بگیرد. او در جام جهانی هم قضاوت کرده و به همین خاطر از او تشکر کردم.

وی ادامه داد: آن چیزی که ما دیدیم برای ازبکستان از نظر اشتباه داوری اتفاقی رخ نداد. هرچه بود تمام شد و باید باید به بازی آینده فکر کنیم. باید از تماشاگران و خبرنگاران تشکر کنم. بازی صحنه‌های زیادی داشت و بازی خوبی بود. در نهایت از مسئولان برگزاری بازی هم تشکر می‌کنم.

او درباره اینکه تیمش چطور در سه بازی کلین‌شیت کرده؟ گفت: ما در تلویزیون گفتیم که در جام ملت‌های آسیا از نظر ساختار دفاعی تیم دوم بودیم اما گل‌های زیادی دریافت کردیم. الان چهار بازی است که کلین‌شیت کرده‌ایم. این نشان می‌دهد آن زمان که می‌گفتیم از نظر ساختار دفاعی شرایط خوبی داریم حرف درستی بود اما روی بدشناسی گل می‌خوردیم. الان بازیکنان وظایف دفاعی خود را به خوبی انجام می‌دهند و در همین بازی هم این موضوع مشهود بود. امید گل دو تیم رقیب ما به یک هم نرسید. این نشان می‌دهد حرفی که زدیم درست بود.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn