تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 21:26
27 بازدید
کد خبر : 344491

حیرت از تغییر تصمیم داور برای پنالتی/ بازیکن پرسپولیس کاری نکرد! – آفتاب نو | اخبار ورزشی

حیرت از تغییر تصمیم داور برای پنالتی/ بازیکن پرسپولیس کاری نکرد! – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند، پس از اینکه اشورماتوف با برخورد در محوطه جریمه ایران روی زمین افتاد او از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و پس از چند دقیقه با سر بانداژ شده به زمین بازی برگشت، هواداران ازبکستانی اعتقاد داشتند که داور باید به سود آنها پنالتی اعلام می‌کرد. * در

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند، پس از اینکه اشورماتوف با برخورد در محوطه جریمه ایران روی زمین افتاد او از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و پس از چند دقیقه با سر بانداژ شده به زمین بازی برگشت، هواداران ازبکستانی اعتقاد داشتند که داور باید به سود آنها پنالتی اعلام می‌کرد.

* در دقیقه ۷۹ و در حالی که توپ در اختیار علی قلی زاده بود، مدافع ازبکستان دچار مصدومیت شد و با دستور امیر قلعه نویی و به دلیل رعایت بازی جوانمردانه قلی زاده توپ را به بیرون زد که این موضوع باعث شد تا هواداران ازبکی قلی زاده را تشویق کنند.

* در حالی که ارونوف در پرسپولیس به عنوان وینگر چپ به کار گرفته می‌شود اما در تیم ملی ازبکستان به عنوان مهاجم نوک در مقابل ایران به کار گرفته شد و در مدت زمان حضور خود در زمین بازی نتوانست کار خاصی را انجام دهد.

* در دقیقه ۸۸ و در حالی که توپ به سینه علی نعمتی برخورد کرد بازیکنان و هواداران ازبکی معتقد بودند که توپ به دست مدافع ایران برخورد کرده و داور باید برای آنها پنالتی اعلام می‌کرد.

* روی حرکت خوب علی قلی زاده داور به سود ایران پنالتی اعلام کرد و باعث شد تا هواداران ازبکستانی بی نهایت عصبانی شوند در نهایت داور برای بازبینی صحنه به مانیتور VAR کنار زمین مراجعه کرد که با اعتراض قلعه نویی و نیمکت تیم ایران همراه شد و داور هم در نهایت تصمیم خود را برگرداند. همین موضوع اعتراض الهویی و تیموریان مربیان ایران به داور چهارم بازی را همراه داشت و باعث حیرت بازیکنان نیز شد.

دیدار دو تیم در پایان با تساوی بدون گل همراه بود.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn