تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 21:38
6 بازدید
کد خبر : 344500

مقایسه بازیکنان ازبکستان با ما خنده‌دار است! | اخبار ورزشی

مقایسه بازیکنان ازبکستان با ما خنده‌دار است! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جهانبخش پس از تساوی بدون گل ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: فکر می‌کنم در نیمه اول تیم برتر بودیم. هم کنترل بازی داشتیم و هم تیمی بودیم که سعی کرد شانس گلزنی داشته باشد ما بودیم. هر چند خیلی موقعیت ایجاد نکردیم. بعد از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جهانبخش پس از تساوی بدون گل ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: فکر می‌کنم در نیمه اول تیم برتر بودیم. هم کنترل بازی داشتیم و هم تیمی بودیم که سعی کرد شانس گلزنی داشته باشد ما بودیم. هر چند خیلی موقعیت ایجاد نکردیم. بعد از ۱۰ نفره شدن کار سخت شد، ولی قبل از آن کنترل بازی بیشتر دست ما بود. به نظرم پنالتی صد درصد می توانست تأثیرگذار باشد و حتی ۱۰ نفره با پنالتی که به نظرم صد درصد بود، ببریم. به نظرم در خانه حریف و ۱۰ نفره یک امتیاز مناسب بود.

وی در مورد اینکه هر دو صحنه VAR به ضرر ایران بود نقش داوری را در نتیجه بازی چقدر می‌داند، گفت: به نظرم صحنه مربوط به صالح حردانی کارت قرمز داشت. این حس را خودمان هم داشتیم، ولی پنالتی خنده‌دار بود. الان هم چند بار صحنه را دیدیم، ولی متأسفانه داور نتیجه را عوض کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: من شنیدم که بازیکنان ازبکستان قبل از بازی درباره شرایط بازیکنان ما صحبت کردند. فکر می‌کنم با تمام احترام اختلاف بین بازیکنان ما و ازبک خیلی خیلی زیاد است، هم از نظر تیم ملی و هم وضعیت شخصی بازیکنان. با تمام احترام، هیچ وقت در لیگ‌های اروپایی و معتبر بازی نکردند. این مقایسه برای من خنده‌دار است. حتی امروز ۱۰ نفره هم بازی را نبردند. این برای من عجیب بود که آنها درباره کیفیت بازیکنان صحبت کرده بودند.

جهانبخش راجع به دیدار تیم ملی برابر قطر در کشور ثالث نیز تصریح کرد: قطعاً ما ترجیح می‌دادیم بازی در ایران برگزار شود، ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. در امارات هم از نظر کیفیت زمین و تمرینی می‌تواند تأثیرگذار باشد و قطعاً برای سه امتیاز می‌رویم. مطمئنم بازی بسیار بهتری نسبت به امروز می‌بینید.

«با توجه به شکست ایران مقابل قطر در جام ملت‌های گذشته، قطعاً این مسابقه اهمیت زیادی برای شما دارد؟»، وی در واکنش به طرح این پرسش گفت: این بازی حتماً برای بازیکنان، کادر فنی و مردم می‌تواند حائز اهمیت باشد، به خاطر خاطره تلخی که در جام ملت‌ها ماند. همانطور که گفتم قطعاً از لحاظ بازی و نتیجه بازی بهتری خواهید دید.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn