تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 0:14
39 بازدید
کد خبر : 344623

به برانکو درباره بختیاری‌زاده توصیه کردم/ او چهره‌ای کاریزماتیک است

به برانکو درباره بختیاری‌زاده توصیه کردم/ او چهره‌ای کاریزماتیک است

جامعه ورزشی آفتاب نو: مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص حضور بختیاری‌زاده روی نیمکت استقلال گفت: سهراب یکی از باهوش‌ترین مدافعان فوتبال ایران در زمان بازی بود. بخاطر دارم که سال ۲۰۰۶ به برانکو پیشنهاد کردم او را به جام جهانی ببرد و او هم این کار را

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص حضور بختیاری‌زاده روی نیمکت استقلال گفت: سهراب یکی از باهوش‌ترین مدافعان فوتبال ایران در زمان بازی بود. بخاطر دارم که سال ۲۰۰۶ به برانکو پیشنهاد کردم او را به جام جهانی ببرد و او هم این کار را کرد. سهراب در جام جهانی عالی کار کرد و گل زد.

وی افزود: سهراب در صبا یک رکن بود و یکی از مهم‌ترین بازیکنان ما که در زمان قهرمانی‌مان در جام حذفی به شدت کمک کرد. البته اگر روی بازی‌اش تمرکزش بیشتری داشت، آمار ملی‌اش از این هم بهتر بود.

سرمربی اسبق بختیاری‌زاده در صبا‌باطری در خصوص رویکرد مربیگری شاگرد خود گفت: همه مربیان فعلی لیگ، دوره‌های مربیگری را گذرانده‌اند اما نیاز به علم بیشتری دارند. سهراب بختیاری‌زاده چهره کاریزماتیکی است اما باید هم از مشاوران خوبی استفاده کند و هم از دستیارانی فنی. او باید علوم مدیریتی و دانش خودش را ارتقا بخشد تا در زمینه مربیگری موفق شود.

جلالی در پایان در خصوص قضاوت هواداران استقلال نسبت به مربیگری بختیاری‌زاده گفت: به هیچ وجه نباید او را با یک بازی قضاوت کرد. بختیاری‌زاده تنها می‌توانست از نظر انگیزشی و احساسی روی بازیکنان کار کند که این کار را کرد. به طور کلی اما بر حسب یک بازی نباید عملکرد وی را تحلیل کرد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn