تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 0:41
8 بازدید
کد خبر : 344644

شکست عربستان در خانه برابر سامورایی‌ها | اخبار ورزشی

شکست عربستان در خانه برابر سامورایی‌ها | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آسیا و از هفته سوم این مسابقات از ساعت ۲۱:۳۰ دو دیدار برگزار شد که طی آن عراق به مصاف فلسطین رفت و عربستان رو در روی ژاپن قرار گرفت. در اولین بازی و از گروه C ژاپن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آسیا و از هفته سوم این مسابقات از ساعت ۲۱:۳۰ دو دیدار برگزار شد که طی آن عراق به مصاف فلسطین رفت و عربستان رو در روی ژاپن قرار گرفت.

در اولین بازی و از گروه C ژاپن در شرایطی به میدان رفت که چشم‌بادامی‌ها در دیداری خارج از خانه با ۲ گل شاگردان مانچینی را از پیش رو برداشتند. دایچی کامادا در دقیقه ۱۴ و کوکی اوگاوا در دقیقه ۸۱، گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. با این نتیجه ژاپن با ۹ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبت کرد و بحرین، عربستان و استرالیا با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

در دومین بازی و از گروه B، عراق با گل آیمن حسین که در دقیقه ۳۱ نیمه نخست به ثمر رسید برابر فلسطین به برتری دست یافت تا این بازی را به ۳ امتیاز کامل به پایان ببرد. با این نتیجه کره‌جنوبی و عراق با ۷ امتیاز در رده‌های اول و دوم جای دارند و اردن با ۴ امتیاز در رده سوم است.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn