تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 5:20
25 بازدید
کد خبر : 344827

استفاده از آسمان عراق برای حمله به ایران تنگه هرمز را خواهد بست – آفتاب نو | اخبار ورزشی

استفاده از آسمان عراق برای حمله به ایران تنگه هرمز را خواهد بست – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

به گزارش آفتاب نو به نقل از المیادین، حزب الله عراق درباره هر گونه استفاده از آسمان این کشور به منظور حمله به ایران به آمریکا و متحدانش هشدار جدی داد. بر این اساس، ابوعلی العسکری، مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)

به گزارش آفتاب نو به نقل از المیادین، حزب الله عراق درباره هر گونه استفاده از آسمان این کشور به منظور حمله به ایران به آمریکا و متحدانش هشدار جدی داد.

بر این اساس، ابوعلی العسکری، مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: بار دیگر تاکید می‌کنیم که در صورت هرگونه تجاوز به عراق یا استفاده از خاک و حریم هوایی کشور برای حمله به جمهوری اسلامی، پاسخ گردان‌های حزب الله محدود به رژیم صهیونیستی نخواهد بود بلکه پایگاه‌ها، پادگان‌ها و منافع آمریکا در عراق و منطقه هدف قرار خواهد گرفت.

در ادامه این پیام آمده است: ما آغازگر جنگ انرژی نخواهیم بود اما اگر این جنگ آغاز شد، تولید روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت متوقف خواهد شد و این وظیفه‌ای است که ما برعهده می‌گیریم و خدا می‌داند که برادران یمنی در باب المندب و برادران ایرانی در تنگه هرمز چه کاری خواهند کرد.

العسکری خاطر نشان کرد: این جنگ، پاک و ناپاک را از هم جدا کرد و مشخص کرد که چه کسانی نیروی شیطان و چه کسانی نیروی رحمان هستند. ما پیشتر از رژیم‌های ناپاک نام بردیم. اکنون شیعیان لندنی و لیبرال‌های عراق و عرب را نیز به این لیست اضافه می‌کنیم.

پیش از این مقامات جمهوری اسلامی ایران به کشورهای همسایه درباره هر گونه همکاری با دشمن صهیونیست علیه منافع تهران هشدار داده بودند.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn