تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 6:52
7 بازدید
کد خبر : 344872

برای قهرمانی جهان سختی‌های زیادی کشیدم/ درآمدی از اسکیت نداشتم

برای قهرمانی جهان سختی‌های زیادی کشیدم/ درآمدی از اسکیت نداشتم

جامعه ورزشی آفتاب نو: امیر محمد سواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره قهرمانی در میدان جهانی ایتالیا اظهار داشت: یکسال از خانواده دور بودم و خیلی سختی کشیدم تا بتوانم مدال طلای جهانی ایتالیا را بگیرم. متاسفانه من را فراموش کرده بودند اما در این رقابت‌ها ثابت کردم که می‌توانم بهترین نتیجه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

امیر محمد سواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره قهرمانی در میدان جهانی ایتالیا اظهار داشت: یکسال از خانواده دور بودم و خیلی سختی کشیدم تا بتوانم مدال طلای جهانی ایتالیا را بگیرم. متاسفانه من را فراموش کرده بودند اما در این رقابت‌ها ثابت کردم که می‌توانم بهترین نتیجه را در سخت‌ترین مسابقات کسب کنم.

وی افزود: من در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشتم اما متاسفانه ۲۰ روز قبل از بازی‌ها، مصدومیت شدید پیدا کردم نتواستم با تمام توان به رقابت بپردازم. متاسفانه وقتی ورزشکاران مدال نمی‌گیرند از دید خارج می‌شوند و حمایتی از آنها صورت نمی‌گیرد.

ملی پوش اسکیت ادامه داد: من تا این لحظه درآمدی از رشته اسکیت نداشتم اما با این شرایط توانستم قهرمان بازی‌های جهانی ایتالیا شوم. خداراشکر می‌کنم و امیدوارم از این به بعد بیشتر در دید باشم.

دارنده مدال طلای جهان درخصوص امکانات اسکیت در ایران تصریح کرد: ما در مقایسه با رقیبان خارجی تفاوت‌هایی داریم. محل تمرین و سالن‌های خوبی داریم ولی از نظر تجهیزاتی عقب‌تر از سایر کشور‌ها هستیم و نمی‌توانیم این حقیقت را پنهان کنیم.

سوای در پایان خاطرنشان کرد: تجهیزات رشته اسکیت خیلی سخت، گیر می‌آید و شدیدا هزینه‌بر است. خودم نمیتوانم از جیبم همه تجهیزات را تهیه کنم و نیاز به حمایت بیشتری دارم. انشاالله به این مخارج به چشم سرمایه گذاری نگاه شود تا ما بتوانیم باز هم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn