تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 8:59
24 بازدید
کد خبر : 344948

دلایل تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان/ نتیجه بدی نبود! – آفتاب نو | اخبار ورزشی

دلایل تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان/ نتیجه بدی نبود! – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پنجشنبه شب در ورزشگاه بنیادکار به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت و با وجود نمایشی دور از انتظار در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد و با یک امتیاز میدان را ترک

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پنجشنبه شب در ورزشگاه بنیادکار به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت و با وجود نمایشی دور از انتظار در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد و با یک امتیاز میدان را ترک کرد.

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی تیم ملی برابر ازبکستان گفت: دوتیم با توجه به شرایط جدول بدنبال برد بودند تا بتوانند فاصله خود را با دیگری زیاد کرده تا با آرامش بیشتری صدرنشینی خود را تداوم ببخشند و به آینده امیدوارتر بشوند.

تیم ملی محتاط بازی کرد

وی در خصوص عملکرد تیم ملی گفت: ملی پوشان ما با توجه به اینکه خارج از خانه بازی می‌کردند محتاط بازی کردند و این فرصت را به حریف می‌دادند که رو به جلو حرکت کنند اما در مجموع دوتیم برای اینکه فاصله امتیازی بیشتر نشود احتیاط را در دستور کار قرار دادند ولی ملی پوشان ما بازی را در اختیار گرفتند و اعتقاد دارم تساوی برای تیم ملی در خانه حریف نتیجه بدی نبود.

اخراج حردانی معادلات را بر هم زد

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: بازی برای تیم ملی خوب پیش می‌رفت اما اخراج حردانی معادلات را برای کادر فنی برهم زد و باعث شد تا کادر فنی نتواند نقشه‌های خودرا به اجرا بگذارد. از حردانی که بازیکن با تجربه‌ای هست و در تیم‌های خوب ایران بازی کرده این خطا بعید بود و نه تنها او بلکه همه بازیکنان باید مراقب عملکرد خود در زمین باشند تا چنین اتفاقی در نتیجه تیم ملی در آینده تأثیر منفی نگذارد.

دلایل تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان/ نتیجه بدی نبود!

کمک داور ویدئویی به ضرر تیم ملی شد

همدانی در خصوص رد شدن پنالتی تیم ملی گفت: در دقایق پایانی تیم ملی یک پنالتی بسود ایران گرفته شد اما کمک داور ویدئویی پنالتی تشخیص نداد و باعث شد تا تیم ملی از کسب سه امتیاز محروم شود تا هردوتیم به یک امتیاز بسنده کنند. ملی پوشان کشورمان با اینکه ۱۰ نفره شدند ولی منطقی بازی کردند و اجازه ندادند حریف از این اتفاق سود ببرند و برنده از زمین خارج شود و در مجموع اعتقاد دارم نتیجه خوبی در بازی خارج از خانه و ۱۰ نفره شدن کسب کردیم و می‌توانیم با آینده امیدوارتر باشیم.

ماشاریپوف همه کاره زمین بود

وی در خصوص عملکرد ازبک ها هم گفت: ازبکستان خیلی تلاش کرد تا بتواند برنده از زمین خارج شود اما بازی منطقی تیم ملی اجازه نداد اما نباید از بازی خوبی ماشاریپوف بسادگی بگذریم او همه کاره میدان بود و بیشتر توپ‌ها به او ختم می‌شد اما اورونوف بدلیل مصدومیت دقایق کمی بازی کرد و حرکت خاصی از او ندیدیم ولی ماشاریپوف هواداران استقلال را برای بازی‌های لیگ امیدوار کرد.

دلایل تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان/ نتیجه بدی نبود!

قطر حریف آسانی نخواهد بود

همدانی در خصوص دیدار بعدی تیم ملی برابر قطر گفت: باید نتیجه دیدار برابر ازبکستان را فراموش کرده و تمرکز را برروی دیدار برابر قطر بگذاریم. با توجه به شرایط پیش آمده میزبانی و حمایت هواداران را از دست دادیم ولی نباید این مسائل باعث شود تمرکز را از دست بدهیم. قطر یکی از تیم‌های خوب است و باید دچار اشتباه نشویم.

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: شرایط حساسی در جدول داریم که یک غفلت می‌تواند ما را از صدر دور کند بنابراین تا زمان باقی مانده تا این دیدار کادر فنی هم باید تمرینات شاداب و تاکتیکی را برای تیم ملی در نظر بگیرد و هم آنالیز دقیقی از حریف داشته تا بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کرده و به هدفمان که پیروزی برابر حریف است دست پیدا کنیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn