تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 9:30
13 بازدید
کد خبر : 344971

شاعر فوتبال به میادین بازگشت

شاعر فوتبال به میادین بازگشت

رونالدینیو با خرید سهام یک باشگاه آمریکایی بار دیگر به دنیای فوتبال بازگشت. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ رونالدینیو  که حالا ۴۴ سال دارد و مدتی طولانی است که دیگر در زمین به میدان نمی‌رود، در طول چند ماه گذشته در حال بررسی شرایطی بود که بتواند بار دیگر و این بار در پستی متفاوت

رونالدینیو با خرید سهام یک باشگاه آمریکایی بار دیگر به دنیای فوتبال بازگشت.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ رونالدینیو  که حالا ۴۴ سال دارد و مدتی طولانی است که دیگر در زمین به میدان نمی‌رود، در طول چند ماه گذشته در حال بررسی شرایطی بود که بتواند بار دیگر و این بار در پستی متفاوت به دنیای فوتبال برگردد و در نهایت تصمیم گرفت که سهام باشگاه آمریکایی گرینویل ترایمف را خریداری کند.

این باشگاه آمریکایی در کارولینای جنوبی قرار دارد و در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است و در حال حاضر مشغول رقابت در لیگ یک آمریکا است و مدیران این باشگاه تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند هرچه زودتر این تیم را به رقابت‌های ام ال اس برسانند و این رویا و بلندپروازی جذاب آنها است.

با این حال، سیستم انتخاب تیم‌ها در ام ال اس بر اساس سقوط و صعود نیست و حالا این باشگاه امیدوار است که رونالدینیو با حضورش در کنار آنها بتواند راهی را برایشان هموار کند که در حالت عادی تقریبا غیرممکن بود و به دنبال استفاده از تجربه و روابط خوب مالک جدید هستند که باید دید برای این تیم جواب خواهد داد یا خیر.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn