تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 10:49
7 بازدید
کد خبر : 345031

کسب مدال طلای جهانی با وجود سختی‌ها ارزش دارد

کسب مدال طلای جهانی با وجود سختی‌ها ارزش دارد

  به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ امیر محمد سواری دارنده مدال طلای مسابقات جهانی  اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم اظهار کرد: سختی‌هایی که من در این مسابقات کشیدم زیاد بوده است. با توجه به اینکه من در بازی‌های آسیایی هانگژو هم حضور داشتم، اما متاسفانه ۲۰ روز قبل از مسابقات رباط صلیبی و تاندوم

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ امیر محمد سواری دارنده مدال طلای مسابقات جهانی  اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم اظهار کرد: سختی‌هایی که من در این مسابقات کشیدم زیاد بوده است. با توجه به اینکه من در بازی‌های آسیایی هانگژو هم حضور داشتم، اما متاسفانه ۲۰ روز قبل از مسابقات رباط صلیبی و تاندوم و مچ پایم پیچ می‌خورند و نتوانستند در آن مسابقات با تمام قوا بتوانم شرکت کنم. بعد از آن وقتی ما بازیکنان مدال نمی‌گیریم توجه و حمایت‌ها از ما برداشته می‌شود و هیچ حمایتی از لحاظ مالی صورت نمی‌گیرد.

او افزود:  ما بازیکنان وقتی مدالی نمی‌آوریم هیچ پاداشی هم نمی‌گیریم. من درآمدی از این رشته تا به این لحظه نداشتم. دوری از خانواده برایم سخت بوده است، چون خانواده ام از محل تمرینم دور بودند و من نزدیک محل تمرین در این یک سال زندگی می‌کردم و از طرفی هم مشکلات مالی را داشتم و سختی اردو‌هایی که ماه به ماه برگزار می‌شد و مسابقاتی که برای گزینش تیم ملی برگزار می‌شد هم خودش یک بحث جدا بود و از طرفی هم تمرینات بدنسازی و تغذیه هم از آن طرف به من فشار می‌آورد و در کل سختی‌های زیادی را برای کسب این مدال کشیدیم و فکر می‌کنم ارزشش را داشت.

او افزود: نه تاکنون پشیمان نشدم که چرا من به اسکیت آمدم و رشته  تخصصی دیگری را انتخاب نکردم. اتفاقا در خیلی از جا‌ها کار‌های دیگری را امتحان کردم، اما دیدم که هیچ علاقه‌ای به آنها ندارم. اما با تمام سختی‌هایی که در این ۲، ۳ سال اخیر که در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی کشیدم به خاطر عشق و علاقه به اسکیت جا نزدم و باز هم تمرین کردم با تمام سختی‌هایی که بود و فشار‌های مالی و روحی و جسمی از هر لحاظ که روی من بود باز هم ادامه دادم و اسکیت به من زندگی کردن را یاد داد و خیلی چیز‌ها را توانستم در ورزش قهرمانی یاد بگیرم که فراتر از یک ورزش بود.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn