تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 11:08
36 بازدید
کد خبر : 345046

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس/ اورونوف با قدرت به السد می‌رسد

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس/ اورونوف با قدرت به السد می‌رسد

به گزارش آفتاب نو، طرفداران تیم پرسپولیس که در هفته‌های اخیر پس از مصدومیت اوستون اورونوف در دیدار مقابل آلومینیوم اراک نگران وضعیت خط حمله تیمشان بودند با تماشای بازی این بازیکن در ترکیب تیم ملی ازبکستان تا حد زیادی خیالشان راحت شد. اوستون اورونوف هافبک تهاجمی تیم ملی ازبکستان در دیدار این تیم مقابل تیم

به گزارش آفتاب نو، طرفداران تیم پرسپولیس که در هفته‌های اخیر پس از مصدومیت اوستون اورونوف در دیدار مقابل آلومینیوم اراک نگران وضعیت خط حمله تیمشان بودند با تماشای بازی این بازیکن در ترکیب تیم ملی ازبکستان تا حد زیادی خیالشان راحت شد.

اوستون اورونوف هافبک تهاجمی تیم ملی ازبکستان در دیدار این تیم مقابل تیم ملی کشورمان از دقیقه ۷۱ به جای «عباس بک فیض الله اف» به میدان رفت و فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشت. این در حالی بود که تا پیش از شروع دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان شائبه‌هایی در رابطه با برطرف شدن یا نشدن مصدومیت اورونوف به گوش می‌رسید.

حالا و در آستانه دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر در چهارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا این خبر خوشحال کننده می‌تواند امیدواری‌های زیادی را برای گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس و البته هواداران این تیم به همراه داشته باشد. ضمن اینکه تا روز ۳۰ مهر زمان زیادی باقیمانده و این می تواند شرایط را برای رسیدن هرچه پرقدرت تر اورونوف مهیا کند.

تیم پرسپولیس در دو دیدار قبلی خود در چارچوب رقابت‌های آسیایی یک شکست و یک تساوی را پشت سر گذاشته و حالا با در اختیار داشتن نفرات خود می‌تواند با شرایط مطلوب‌تری به استقبال هفته سوم لیگ نخبگان آسیا برود.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم‌های السد و پرسپولیس روز دوشنبه سی‌ام مهرماه و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خانگی تیم قطری برگزار خواهد شد.

ناگفته نماند؛ در این حد فاصل پرسپولیس باید به مصاف ملوان می‌رفت که با صلاحدید مسئولان فدراسیون فوتبال به منظور کمک به پرسپولیس برای حضور هرچه بهتر در لیگ نخبگان آسیا این مسابقه به تعویق افتاد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn