تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 11:40
43 بازدید
کد خبر : 345074

چرا نام ستاره استقلال از لیست نهایی قلعه‌نویی خط خورد

چرا نام ستاره استقلال از لیست نهایی قلعه‌نویی خط خورد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، ابوالفضل جلالی بازیکن شمالی تیم استقلال که در دور جدید رقابت‌های لیگ برتر با بدبیاری مواجه شد به واسطه حضور کم تعداد در ترکیب تیم استقلال ظرف هفته‌های گذشته در نهایت مورد اعتماد سرمربی تیم ملی قرار نگرفت. ابوالفضل جلالی که فصل گذشته لیگ برتر را با ۲۹

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، ابوالفضل جلالی بازیکن شمالی تیم استقلال که در دور جدید رقابت‌های لیگ برتر با بدبیاری مواجه شد به واسطه حضور کم تعداد در ترکیب تیم استقلال ظرف هفته‌های گذشته در نهایت مورد اعتماد سرمربی تیم ملی قرار نگرفت.

ابوالفضل جلالی که فصل گذشته لیگ برتر را با ۲۹ بار حضور در ۳۰ هفته رقابت‌های لیگ برتر و مدت زمان ۲۴۱۵ دقیقه بازی برای استقلال پشت سر گذاشت با میانگین ۸۳ دقیقه حضور در هر یک از مسابقات فصل قبل این تیم یکی از نفرات ثابت و اصلی استقلال در کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بود.

اما این بازیکن در فصل جدید لیگ برتر و در ۶ هفته از این رقابت‌ها تنها در ۴ مسابقه آن هم به مدت ۲۵۱ دقیقه به میدان رفت که از این مدت زمان تنها ۹۰ دقیقه در دوران حضور سهراب بختیاری‌زاده بود. او در لیگ نخبگان آسیا نیز جمعا ۸۵ دقیقه در دو دیدار این فصل استقلال بازی کرد. ۱۹ دقیقه روبروی الغرافه و ۶۶ دقیقه مقابل السد قطر.

ابوالفضل جلالی تا پیش از حضور بختیاری‌زاده در راس کادر فنی استقلال تنها در دیدار مقابل پرسپولیس ۹۰ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و تا پیش از آن دو بار (۲۷ دقیقه مقابل استقلال خوزستان و ۴۴ دقیقه مقابل نساجی مازندران) فرصت همراهی تیم استقلال را پیدا کرد. این در حالی بود که جواد نکونام میلاد زکی‌پور را به عنوان بازیکن ثابت در دفاع چپ استقلال بازی می داد و با اینکه از هفته سوم که ابوالفضل جلالی قادر به همراهی تیمش بود کمتر به این بازیکن فرصت حضور در میدان داده شد.

دقایق کم حضور جلالی در ترکیب استقلال و شاید ناآمادگی اش به لحاظ روحی روانی موجب شد تا امیر قلعه نویی پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان نام او را از فهرست نفرات اصلی خط زده و مسابقه را از روی سکوها نگاه کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn