تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 11:47
13 بازدید
کد خبر : 345081

سود بالای دلالان از واردات آیفون

سود بالای دلالان از واردات آیفون

سودی که دلالان از خرید و فروش آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ می‌کنند، غیرقابل اندازه‌گیری است؛ هزینه‌های سنگین حفظ آنتن گوشی‌های رجیستر … آرمان امروز: سودی که دلالان از خرید و فروش آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ می‌کنند، غیرقابل اندازه‌گیری است؛ هزینه‌های سنگین حفظ آنتن گوشی‌های رجیستر نشده از یک سو، افزایش نرخ تلفن‌های همراه ممنوع و

سودی که دلالان از خرید و فروش آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ می‌کنند، غیرقابل اندازه‌گیری است؛ هزینه‌های سنگین حفظ آنتن گوشی‌های رجیستر …

سود بالای دلالان از واردات آیفونسود بالای دلالان از واردات آیفون

آرمان امروز: سودی که دلالان از خرید و فروش آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ می‌کنند، غیرقابل اندازه‌گیری است؛ هزینه‌های سنگین حفظ آنتن گوشی‌های رجیستر نشده از یک سو، افزایش نرخ تلفن‌های همراه ممنوع و به طور کلی رشد قیمت گوشی‌های رده پایین آیفون، همگی سود جدی را به جیب دلالان سرریز می‌کند.

ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار بهانه‌ای برای رجیستر نشدن آیفون‌های بالای ۱۳ شد، چراکه اگر نگاهی به بازار بیاندازیم، گوشی‌های بسیار گران‌تر، اما برای دیگر برند‌های تلفن همراه، در حال حاضر رجیستر شده و منعی برای خرید و فروش آن وجود ندارد. دولت طی دو سال اخیر به بهانه نگرانی از کمبود ارز و ارزبری بالای واردات تلفن‌های همراه بالای ۶۰۰ دلار، رجیسترینگ آیفون با رده‌های بالای ۱۳ را متوقف کرد.

کافیست سری به بازار بزنید تا متوجه عجیب بودن فضای رجیستری و واردات تلفن همراه شوید. هر برند، سه مدل تلفن همراه تولید می‌کند؛ پرچم‌دار، قاتل پرچم‌دار و میان رده. پرچم‌داران هر برند، جزو گران‌ترین‌ها و البته بهترین محصولات هر برند محسوب می‌شوند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn