تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 12:57
87 بازدید
کد خبر : 345147

بهترین و بدترین خریدهای خارجی درویش برای پرسپولیس

بهترین و بدترین خریدهای خارجی درویش برای پرسپولیس

به گزارش آفتاب نو، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ بود که رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. آن هم در شرایطی که فضای هواداری در آن مقطع چندان به این انتخاب روی خوش نشان نداد و خیلی‌ها او را گزینه مناسبی برای پرسپولیس نمی‌دانستند.  از همان روزی که درویش حکم مدیرعاملی را گرفت با

به گزارش آفتاب نو، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ بود که رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. آن هم در شرایطی که فضای هواداری در آن مقطع چندان به این انتخاب روی خوش نشان نداد و خیلی‌ها او را گزینه مناسبی برای پرسپولیس نمی‌دانستند. 

از همان روزی که درویش حکم مدیرعاملی را گرفت با مشکلات عدیده ای دست به گریبان شد و روزهای تلخ و شیرینی را در این مدت تجربه کرد. درویش بیش از هزار روز است که روی صندلی مدیریتی پرسپولیس می‌نشیند و در این مدت تیمش دو بار قهرمان لیگ، یک بار قهرمان جام حذفی و یک بار هم قهرمان سوپرجام شده است.

درویش بازیکنان زیادی در این مدت خرید و یکی از نقاط قوت او نقل و انتقالات است. شیرزود تمیروف ،گیورگی گولسیانی ،یورگن لوکادیا ،شیخ دیاباته ،لیاندرو پریرا، نبیل باهویی ،اوستن اورونوف ،عبدالکریم حسن ،ایوب المعلود ،الکسیس گندوز و لوکاس ژوائو بازیکنان خارجی بودند که در زمان مدیریت درویش جذب شدند.

با بررسی خریدهای خارجی در زمان مدیریت رضا درویش می‌توان یعنی گیورگی گولسیانی، یورگن لوکادیا و اوستن اورونوف عملکرد بسیار خوبی داشتند. ایوب المعلود و آلکسیس گوندوز دو خرید جدید خارجی در زمان درویش و عبدالکریم حسن نیز عملکرد مثبتی داشتند و لوکاس ژوائو هم علی رغم دقایق کمی که به میدان رفته و نتوانسته گل یا پاس گلی به اسم خود ثبت کند، نشان داده خرید بدی نیست و به نظر می‌رسد باید در مورد او صبر کرد. 

در صف خریدهای خارجی ناکارآمد هم می‌توان نام شیرزود تمیروف، نبیل باهویی و لیاندرو پریرا را قرار داد که روی هم نزدیک به دو میلیون دلار از پرسپولیس گرفتند و تنها ۳ گل روی هم به ثمر رساندند. شیخ دیاباته نیز علی رغم به ثمر رساندن ۳ گل در پرسپولیس و نقش داشتن روی قهرمانی پرسپولیس، عملکرد مطلوبی نداشت و بیشتر زمان حضورش در پرسپولیس با مصدومیت همراه بود. در مجموع می‌شود با توجه به نتایج بدست آمده به درویش نمره قبولی داد هرچند او در کارش بدون ایراد هم نبود و نقدهایی هم به عملکردش وارد است. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn