تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 13:29
58 بازدید
کد خبر : 345168

اتهام سنگین مدیرعامل استقلال به فدراسیون فوتبال! +ویدیو

اتهام سنگین مدیرعامل استقلال به فدراسیون فوتبال! +ویدیو

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، صبح امروز مدیرعامل باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی رسما اعلام کرد حضور پل لوگن فرانسوی در این تیم به دلیل تماس‌های تهدید آمیز از ایران، منتفی شده است. فرشید سمیعی در پاسخ به این سوال که چرا خلاف پرسپولیس که سرمربی خارجی‌اش را بدون سر و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، صبح امروز مدیرعامل باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی رسما اعلام کرد حضور پل لوگن فرانسوی در این تیم به دلیل تماس‌های تهدید آمیز از ایران، منتفی شده است. فرشید سمیعی در پاسخ به این سوال که چرا خلاف پرسپولیس که سرمربی خارجی‌اش را بدون سر و صدا آورد ولی استقلالی‌ها با مطرح کردن نام گزینه‌های مدنظر این فرصت را به دلال‌ها و برخی افراد می‌دهند که در روند کار سنگ اندازی شود، پاسخ عجیبی داد:« به هرحال برای آمدن یک مربی به ایران و درخواست ویزای کار، ما باید فدراسیون فوتبال را در جریان قرار دهیم و تشریفات مرسوم را انجام دهیم. متاسفانه این اولین بار نیست که این نامه‌ها در اتاق‌های فدراسیون می‌چرخد و اسامی درز می‌کنند.»

بعید به نظر می‌رسد این اتهام عجیب سمیعی به اهالی فدراسیون فوتبال از سوی آن نهاد بدون پاسخ بماند و احتمالا باید منتظر واکنش فدراسیون باشیم. با این حال باید مدیرعامل استقلال توصیه کرد ابتدا منافذ خبری باشگاه خودش را ببندد و سپس دیگران را متهم کند. قطعا مشابه چنین نامه نگاری‌هایی از سوی باشگاه‌های دیگری نظیر پرسپولیس و سپاهان هم انجام شده اما هیچکدام چنین مشکلی نداشتند که مدام یک سرمربی یا بازیکن به آنها لینک شود و نتوانند با هیچ یک به توافق برسند؛ پس لابد خود باشگاه استقلال هم در این زمینه کم کاری می‌کند یا افراد زیادی داخل مجموعه هستند که اخبار و گزینه‌های لینک شده در اختیار رسانه‌ها یا برخی افراد خاص قرار می‌دهند که دست آخر چنین اتفاقاتی رخ دهد. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn