تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 14:14
49 بازدید
کد خبر : 345206

وضعیت نیمکت پرسپولیس بعد از بازگشت باقری

وضعیت نیمکت پرسپولیس بعد از بازگشت باقری

به گزارش آفتاب نو، شاید در نگاه اول بازگشت کریم باقری به جمع مربیان پرسپولیس این فرضیه را ایجاد کند که نقش برخی مربیان کمرنگ تر شده و به ویژه چهره ای چون سیدجلال حسینی در سایه قرار بگیرد. این درحالی است که رضا درویش از مدتها قبل با گاریدو در این خصوص صحبت کرده

به گزارش آفتاب نو، شاید در نگاه اول بازگشت کریم باقری به جمع مربیان پرسپولیس این فرضیه را ایجاد کند که نقش برخی مربیان کمرنگ تر شده و به ویژه چهره ای چون سیدجلال حسینی در سایه قرار بگیرد. این درحالی است که رضا درویش از مدتها قبل با گاریدو در این خصوص صحبت کرده و او را در جریان بازگشت باقری گذاشته است و به همین دلیل با شرح وظایفی که پیش تر گاریدو به دستیارانش داده مربیان پرسپچولیس همان نقشی را ایفا می‌کنند که پیش از یان مشغول به کار بوده اند.

این گونه که ادریس مربی بدنساز تیم همچنان به کار خود مشغول است و چابی اولیوا مرد اول طراحی تمرین و دستیار اول و مرد مورد اعتماد گاردیو در اشتراک طرح‌ها و تاکتیک‌های فنی است.

سیدجلال حسینی تنها فرد روی نیمکت است که به هنگام بازی کنار گاردیو حاضر شده و سرمربی اسپانیایی تیم به جز اولیوا با او صحبت کرده و مسائل فنی را با او درمیان می‌گذارد. به معنای دیگر سیدجلال حسینی دستیار فنی گاریدو است. از این رو کریم باقری که از روز قبل به مجموعه تیم اضافه شده همان نقش قبلی را ایفا خواهد کرد و نیمکت و رختکن تیم در اختیار او خواهد بود. این گونه که او مثل همیشه در مورد نظم و انضباط فردی و تیمی‌سرخ پوشان و نوع برخورد با آن‌ها اختیار تام داشته تا گاردیو فقط به مسائل فنی پرداخته و حواشی تیم به شکل کامل در اختیار کریم باقری قرار بگیرد.

با این شرح وظایف مهرداد خانبان نیز اگر تمایلی برای بازگشت داشته باشد باید در همان مسئولیت قبلی خود ایفای نقش کرده و به عنوان آنالیزور کنار کادرفنی تیم کارش را ادامه دهد.

خانبان که فصل گذشته به عنوان دستیار فنی کنار یحیی گل محمدی و اوسمار ویرا مشغول به کار بود تمایل زیادی دارد تا این فصل نیز در همان نقش دستیار فنی به کار خود ادامه دهد اما گاریدو تمایلی به این حضور ندارد. از این رو اگر خانبان بخواهد به پرسپولیس برگردد باید در همان پست آنالیزور تیم به پرسپولیس کمک کند. حال باید دید او درنهایت با این عنوان به کار خود ادامه می‌دهد یا تصمیم به جدایی از پرسپولیس خواهد گرفت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn