تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 14:23
32 بازدید
کد خبر : 345216

گزینه سرمربیگری خارجی استقلال ترسید و مذاکرات را لغو کرد

گزینه سرمربیگری خارجی استقلال ترسید و مذاکرات را لغو کرد

به گزارش آفتاب نو به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال تهران پس از قطع همکاری با جواد نکونام و حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت، در حال مذاکره با گزینه‌های خارجی برای نشستن روی نیمکت این تیم است و در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر توافق این تیم با «پل لوگن» سرمربی

به گزارش آفتاب نو به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال تهران پس از قطع همکاری با جواد نکونام و حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت، در حال مذاکره با گزینه‌های خارجی برای نشستن روی نیمکت این تیم است و در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر توافق این تیم با «پل لوگن» سرمربی فرانسوی منتشر شده بود.

فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال، در خصوص حضور این مربی فرانسوی در تیم گفت: مذاکرات باشگاه استقلال با مربیان خارجی ادامه دارد و هنوز به گزینه نهایی نرسیده‌ایم. مسائل منطقه‌ای کار مار را سخت کرده است. ما می‌خواستیم مربیان تراز اول را انتخاب کنیم و با مربیانی قرارداد ببندیم که از سطح مربیان خارجی که به لیگ ایران می آیند بالاتر باشند و در شأن باشگاه استقلال باشند.

وی ادامه داد: علی رغم توافق مالی با برخی گزینه‌ها، نشد در خدمت آن‌ها باشیم اما با آقای «پل لوگن» به توافق رسیدیم و پیشنهاد ما را امضا کردند و برای او ویزا گرفتیم. اما به دلیل مشکلات امنیتی که در بیانیه AFC به آن اشاره شده بود و روزی که بازی‌های ایران و استقلال به کشور ثالث منتقل شد نگران شدند و به وزارت امور خارجه فرانسه مراجعه کردند و به ایشان گفتند اتباع فرانسه باید ایران را ترک کنند و حضور ایشان منتفی شد.

مدیرعامل استقلال گفت: به دلیل بزرگنمایی رسانه‌های غربی و رسانه‌های معاند موجب شده حضور مربیان غرب اروپا در ایران را با مشکل مواجه کرده است.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn