تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 14:30
29 بازدید
کد خبر : 345221

شوک پل لوگن به استقلال / بلای کره جنوبی سر به خاطر ورود ممنوع استقلال آمد!

شوک پل لوگن به استقلال / بلای کره جنوبی سر به خاطر ورود ممنوع استقلال آمد!

بازدید:۳ صد آنلاین | سرمربی فرانسوی سابق لیون قصدی برای آمدن به ایران ندارد و پشت کردن به قول و قرارهایش پیش از این هم سابقه داشته است. به گزارش صد آنلاین، در حالی که مدیران باشگاه استقلال با پل لو گن به توافق کامل دست پیدا کردند و حتی برای او بلیت هم تهیه کرده

شوک پل لوگن به استقلال / بلای کره جنوبی سر به خاطر ورود ممنوع استقلال آمد!

بازدید:۳

صد آنلاین | سرمربی فرانسوی سابق لیون قصدی برای آمدن به ایران ندارد و پشت کردن به قول و قرارهایش پیش از این هم سابقه داشته است.

به گزارش صد آنلاین، در حالی که مدیران باشگاه استقلال با پل لو گن به توافق کامل دست پیدا کردند و حتی برای او بلیت هم تهیه کرده بودند، حضور این سرمربی فرانسوی در ایران لغو شده است. آنطور که فرشید سمیعی گفته، برخی پیام‌های تهدیدآمیز از ایران به همسر لو گن سبب شده او قید آمدن به ایران را بزند اما آنطور که از سوابق مشخص است، سرمربی سابق لیون و پی اس جی کلا علاقه‌ای به حضور در استقلال نداشته است!


هفته گذشته مدیران استقلال با ارسال آفر نهایی، با لو گن به توافق کامل رسیدند و قرار بود او امروز به ترکیه برسد و پس از معرفی، یکشنبه به تهران بیاید. با این حال خبرورزشی به اسنادی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد این سرمربی فرانسوی در گذشته هم به قول و قرارهایش پایبند نبوده و این موضوع نه به ایمیل‌های تهدید آمیز ارتباطی دارد و نه شرایط کشور. گویا سال ۲۰۲۲ لو گن فرانسوی با پیشنهاد کره جنوبی برای قبول هدایت تیم ملی این کشور مواجه می‌شود و مذاکرات اولیه به خوبی پیش می‌روند. زمانی که قرار بر جلسه حضوری می‌شود، او ناگهان از دسترس خارج می‌شود و همه را سر کار می‌گذارد! آنطور که برخی اطرافیان این سرمربی ۶۰ ساله فرانسوی شهادت می‌دهند، او اخلاق‌های خاص و بعضا عجیبی دارد که همین موضوع سبب شده که در بازه‌های زمانی مختلف، هدایت هیچ تیمی را به عهده نگیرد. حالا او دقیقا همان سناریو کره جنوبی را با استقلال تکرار کرده و آمدنش رسما منتفی شده است.

البته که با توجه به همه این موارد و سن و سال لو گن، شاید استقلالی‌ها خیلی هم نباید بابت کنسل شدن حضور او در این تیم ناراحت باشند. هرچند که بیش از ۳ روز از زمان باشگاه بابت مذاکرات و قول و قرارهای او تلف شده و بار دیگر مدیران آبی به خانه اول برگشتند.

خبر ورزشی

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn